The = vidundermiddel ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. august 2009

Karo

Igår var en virkelig dårlig dag. Jeg havde bare så meget kvalme og kastede op hvergang jeg spiste eller drak noget. Jeg var i vuggestuen med Marcus 2 timer om formiddagen, og her havde jeg det ganske elendigt og jeg tilbragte begge timer med at koncentrere mig om ikke at kaste op. Det sidste jeg gjorde inden vi tog af sted var at kaste op og det første jeg gjorde da jeg kom hjem var at kaste op Jeg stort set boede på toilette igår hvilket ikke er helt nemt når man er allene hjemme med en lille dreng der ikke kan forstå hvorfor mor ikke vil være sammen men ham, men heller vil lukke sig inde på toilettet.

Da Martin kom hjem ringede vi efter mine forældre der kom og kiggede efter Marcus, mens vi smuttede på skadestuen. Det vi tænkte var at det jo nok skyldes graviditeten, men ville lige være sikkere på at jeg ikke havde fået madforgiftning eller andet skidt med maven. Lægen sagde at der ikke var noget ivejen, men han kunne se at jeg var i væske mangel så jeg fik en pille (premperan) som jeg skulle tage som ville stoppe kvalmen så jeg kunne få noget mad og væske indenbors.

Imorges begyndte kvalen lige så stille at komme igen Da jeg forleden i vuggestuen fik en kop the stoppede det min kvalme og Martin lavede derfor en kop til mig så vi kunne se om det hjalp. Og det gjorde det, kvalmen stoppede hurtigt derefter og jeg har bare haft en helt vidunderlig dag næsten helt kvalme fri. Så det må prøves igen imorgen og så håber jeg at det ikke bare var held disse to gange.

Min mor har lige hentet Marcus og er gået en lang tur med ham. Efter min dag igår syndes hun at jeg havde brug for at få hvilet lidt ud og bruger derfor noget af sin fri dag til at komme og se efter Marcus hvilket bare er vildt dejligt. Så nu vil jeg tage en morfar og så vil jeg vaske lidt tøj senere.

Rigtig god dag til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2009

Bondepigen

Hold da op, det er da vidunderligt, hvis det er det der virker på kvalmen, men noget kunne da tyde på det... Det håber jeg for dig.

Ser frem til at høre mere om theen, og dens virkning.

Hvor er det da dejligt, at din mor ville tage Marcus lidt i dag, så du kunne få hvilet.

Anmeld

6. august 2009

Karo

Tog en kop the igen her til morgen da kvalemen ige generede meget. Kort efter jeg havde drukket den forsvandt kvalmen, så det tyde på at det virker.

Anmeld

6. august 2009

Bondepigen

Nej, hvor er det bare fantastisk, så kan du osse bedre nyde din graviditet. Kan godt forestille mig, det er hårdt... og specielt, når man har et barn i forvejen, som jo selvfølgelig ikke kan forstå, at mor har det skidt...

Synes virkelig det er så fedt for dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.