(februar) Sikke en rar nat...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. august 2009

Mira0911

Jeg har jo problemer med Julie om natten med at sove.. Hun vågner hver nat kl. 3..
Igår aftes gav jeg hende en flaske ved 23 tiden, forinden havde hun sovet 3 timer...
Hun vågnede slet ikke i nat.. Hun fik noget at spise igen 5.40... Så sov vi til kl. 10 ca..

Føler mig enorm frisk... Så i aften får hun en flaske ved samme tid og kan håbe hun sover til omkring samme tid imorgen tidlig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2009

Misjelle

Ej det lyder skønt . Her vågner Linus kl. 3, kl. 4, og kl. 5 kapitulere jeg og står op. Så kan han puttes ca kl. 8 og sover så 40 min. Ved ikke helt hvad jeg skal finde på i øjeblikket hehe men føler mig bestemt ikke frisk .

Anmeld

5. august 2009

Mira0911

Misjelle skriver:

Ej det lyder skønt . Her vågner Linus kl. 3, kl. 4, og kl. 5 kapitulere jeg og står op. Så kan han puttes ca kl. 8 og sover så 40 min. Ved ikke helt hvad jeg skal finde på i øjeblikket hehe men føler mig bestemt ikke frisk .

Ammer du eller får han flaske?

Anmeld

5. august 2009

Misjelle

Dutte84 skriver:

Ammer du eller får han flaske?

Vi har været på flasken i noget tid, da jeg aldrig rigtig har haft nok mælk

Anmeld

5. august 2009

Mira0911

Misjelle skriver:

Vi har været på flasken i noget tid, da jeg aldrig rigtig har haft nok mælk

Hvis han sover når du går i seng, så prøv at give ham en flaske inden du smutter iseng... Jeg prøver det igen i aften med Julie...

Anmeld

5. august 2009

Diana...

Ihh hvor dejligt.

Her vågnet Lucas kl 1 og sov til kl 9 han plejer at sove til kl 7 og han får ALDRIG lov at sove til kl 9 aldrig har jeg oplevet ham sådan om dagen er er træt og hysterisk hele tiden han har ødelagt sin dagsrytme ved først at vågne kl 9 men så har han jo os sovet 14 timer ikk men han har ikke sovet til formiddag da det er kl 9 og jeg har først fået han til at sove nu PUHA den er hård når det en vertræt pylderet unge der bare ikke kan falde i søvn... så det var en engangs forstilling.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.