Hvad kan man lige gøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

786 visninger
10 svar
3 synes godt om
28. februar 2014

Anonym trådstarter

Jeg har for 3 ugers tid siden afsluttet en pille kur mod blærebetændelse, men nu er alle symptomerne vendt tilbage så jeg er 100 på at jeg har raget endnu en blærebetændelse til mig  Men! Min læge kan ikke ta mig ind før om 2 uger!! Jeg er begyndt og få en masse plukveer igen, (det var det den sidste blærebetændelse blev opdaget på) men også dårlig lugt og ændret udflåd og urin farve. + at jeg faktisk får lidt smerter ved vandladning. 

Øhm hvad gør jeg lige? Er helt paf over at de ikke vil se mig før om 2 uger, sidst blev plukveerne så slemme og hyppige at 1813 mente jeg godt kunne regne med at abortere!!! 

Jeg er i uge 15

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Jeg har for 3 ugers tid siden afsluttet en pille kur mod blærebetændelse, men nu er alle symptomerne vendt tilbage så jeg er 100 på at jeg har raget endnu en blærebetændelse til mig  Men! Min læge kan ikke ta mig ind før om 2 uger!! Jeg er begyndt og få en masse plukveer igen, (det var det den sidste blærebetændelse blev opdaget på) men også dårlig lugt og ændret udflåd og urin farve. + at jeg faktisk får lidt smerter ved vandladning. 

Øhm hvad gør jeg lige? Er helt paf over at de ikke vil se mig før om 2 uger, sidst blev plukveerne så slemme og hyppige at 1813 mente jeg godt kunne regne med at abortere!!! 

Jeg er i uge 14 

Ring og kræv at komme ind på akut tid! Det er uacceptabelt at dit barn skal være i fare! 

Dernæst skift læge!!!

Anmeld

28. februar 2014

1234rj

Anonym skriver:

Jeg er i uge 15

Be om at blive sendt ind til en anden læge? De SKAL jo tage i mod dig :-)

Anmeld

28. februar 2014

Mama2012

Det skal du overhovedet ikke finde dig i!!!

Du kan altid tage over til lægen og aflevere en urinprøve, som sygeplejersken kan stixe, så du får svar.

Jeg fik selv veer to gange FØR uge 30 under sidste graviditet grundet blærebetændelse. Hvis det er noget der kommer tit, kan du få forebyggende behandling, som er en lav dosis penomax hver dag, for at undgå flere blærebetændelser. 

Vil din læge stadig ikke teste, så ring til vagtlægen i eftermiddag og tag derop og bliv testet.

Kram

Anmeld

28. februar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Altså jeg behøver ikke en læge tid for at få min urin stixet og sendt til dyrkning. Jeg har bare ringet til sekretæren og kommet op og så har de gjort det. 

Kan du ikke undersøge om ikke det kan foregå sådan?

Anmeld

28. februar 2014

Mitlivsommooor

Anonym skriver:

Jeg er i uge 15

Ved min læge kan man bare komme forbi med en urinprøve hvis man er i tvivl, så tjekker sundhedsplejersken den med det samme. Er det ikke en mulighed ved dig?

Anmeld

28. februar 2014

VIPpigen

Snakkede du med lægen, eller sekretæren??

Ofte kan jeg ikke få en tid, i dag eller i morgen, hvis det er sekretæren jeg snakker med. Men ringer jeg mellem 8-9 og snakker med lægen, får jeg som regel en tid et par timer senere...

Så enten skal du snakke med lægen, eller bare køre derned, og sige du gerne vil have sticket en prøve

Anmeld

28. februar 2014

roenlund

jeg vil også sige en sygeplejerske burde kunne teste, og ellers så ring til din JM og se om hun ikke kan hjælpe.

Anmeld

28. februar 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg er i uge 15

Jeg plejer at kunne aflevere en urinprøve hos sygeplejersken i mit lægehus, så tjekker de den hurtigt mens jeg venter  Er den god nok, udskriver de recepten og finder en læge der underskriver  Hvis dette ikke er en mulighed, så ville jeg ringe til jordemoderen 

Anmeld

28. februar 2014

lineog4

Hos min læge er der heldigvis hver dag akuttid. Men jeg tænker nede i jordemoderhuset var maskinen til at måle urin uden for døren og man skulle selv lave den. Så hvis det var mig ville jeg gå der ned og selv ordne det og var der noget i urinen ringe til lægen igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.