Jeg hae født! :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2014

san

Det må da være drømme fødslen Tillykke med det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2014

Lykke:)

Marianne1989 skriver:

Hej piger!!! 

SÅ skete det !!! Jeg nåede lige uge 39 (helt præcis 38+0), og så ville han ud, men maven havde ikke ændret sig meget siden ud 38-billedet

Jeg havde en helt fantastisk overdrevet god fødsel. 

Klokken 11 gik vandet i en kæmpe skylle (i toilettet - så ingen rengøring til os :p)

klokken 13 fik jeg regelmæssige lette veer. 

Klokken 15:30 tager vi på hospitalet, hvor jeg klokken 16:30 får at vide, jeg er 3-4 cm åben. 

16:30 kommer vi på fødestue, mine veer tager til i styrke og jeg får dem oftere. 

Klokken 17:55 får jeg presseveer. 

18:04 - 9 minutter senere ligger han i mine arme. Han vejede hele 3626 gram og 53 cm lang!!!

Jeg havde ingen smertelindring fået - hverken naturlig eller medicinsk (er lidt stolt! Haha) .. Og så fødte jeg i vand hvor jeg selv tog ham op på brystet fra vandet ❤️.. En helt vild oplevelse !!! Jeg var så ræd for denne fødsel, så jeg er overlykkelig. 

Jeg kan VIRKELIG anbefale APA (København) fødselsforberedelse til kun kvinder (ikke par) .. Jeg var fantastisk rustet til denne fødsel pga. de metoder, jeg fik lært der! 

I får herefter stadig et 'mavebillede' - uden baby - 6 dage efter fødslen .. Og et billede af min lækkerbisken og min hundi

Jeg har været så glad for baby.dk under min graviditet. Tak for alle søde kommentarer og likes - de har virkelig bragt mig i bedre humør mange af dagene .. NU vil jeg passe min elskede dreng ..

Ha' det fantatisk, de damer!!!! 

Kæmpe tillykke med din lille dreng

Anmeld

28. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Stort tillykke! Hvor ser han dejlig ud  Lyder som en rigtig drømmefødsel! 

(Og hallo hvor er det vildt at der gemte sig 3626g bebs i den  lille fine mave!!) 

Anmeld

28. februar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med prinsen

Anmeld

28. februar 2014

ECOchild.dk

Marianne1989 skriver:

Hej piger!!! 

SÅ skete det !!! Jeg nåede lige uge 39 (helt præcis 38+0), og så ville han ud, men maven havde ikke ændret sig meget siden ud 38-billedet

Klokken 11 gik vandet i en kæmpe skylle (i toilettet - så ingen rengøring til os :p)

Klokken 15:30 tager vi på hospitalet, hvor jeg klokken 16:30 får at vide, jeg er 3-4 cm åben. 

16:30 kommer vi på fødestue, mine veer tager til i styrke og jeg får dem oftere. 

18:04 - 9 minutter senere ligger han i mine arme. Han vejede hele 3626 gram og 53 cm lang!!!

Jeg havde ingen smertelindring fået - hverken naturlig eller medicinsk (er lidt stolt! Haha) .. Og så fødte jeg i vand hvor jeg selv tog ham op på brystet fra vandet ❤️.. En helt vild oplevelse !!! Jeg var så ræd for denne fødsel, så jeg er overlykkelig. 

Jeg kan VIRKELIG anbefale APA (København) fødselsforberedelse til kun kvinder (ikke par) .. Jeg var fantastisk rustet til denne fødsel pga. de metoder, jeg fik lært der! 

I får herefter stadig et 'mavebillede' - uden baby - 6 dage efter fødslen .. Og et billede af min lækkerbisken og min hundi

Jeg har været så glad for baby.dk under min graviditet. Tak for alle søde kommentarer og likes - de har virkelig bragt mig i bedre humør mange af dagene .. NU vil jeg passe min elskede dreng ..

Helt fantastisk. Skønt når du helt igennem er tilfreds og glad for din fødsels. Fine billeder.

venlig hilsen

Lotte 

www.ecochild.dk 

Basic økologisk babytøj 

Anmeld

28. februar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Kæmpestort tillykke med din lækkerbisken! 

Anmeld

28. februar 2014

LinLin

Tillykke

Anmeld

1. marts 2014

Benjamins'mor

Marianne1989 skriver:

Hej piger!!! 

Stort tillykke

Anmeld

1. marts 2014

Carina:-)

Tillykke

Anmeld

1. marts 2014

lucas<3

Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.