Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja så bliver det sidste mave billede fra min side af, det næste som jeg poster bliver af prinsessen til den tid :i ..
GLÆDER mig godt nok til at få hende ud.. synes tiden er lang nu!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Wow den klæder dig!!!
Ser frem til at se et billed af den lille prinsesse
Lækker mave <3
justagirl skriver: ja så bliver det sidste mave billede fra min side af, det næste som jeg poster bliver af prinsessen til den tid :i .. GLÆDER mig godt nok til at få hende ud.. synes tiden er lang nu!
Helt fantastisk. Tænk at der er et lille menneske derinde;-)
Held med det hele!
venlig hilsen
Lotte www.ecochild.dk
Basic økologisk babytøj
SDD skriver: Wow den klæder dig!!! Ser frem til at se et billed af den lille prinsesse
TAK! Glæder mig helt uhæmmet! 1 barn er bare noget særligt!
- men nu må vi se hvornår hun kommer ud, slimproppen er gået igen.. her sidste uge.. og har en del plukkeveer som giver mens smerter.. og det er både når jeg bevæger og bare ligger stille. sååå.. hun har vidst sat sig fast men det finder jeg ud af til sidste jm besøg på torsdag! ..
håber bare de 17-18 kg som jeg har taget på forsvinder hurtigt igen!
justagirl skriver: TAK! Glæder mig helt uhæmmet! 1 barn er bare noget særligt! - men nu må vi se hvornår hun kommer ud, slimproppen er gået igen.. her sidste uge.. og har en del plukkeveer som giver mens smerter.. og det er både når jeg bevæger og bare ligger stille. sååå.. hun har vidst sat sig fast men det finder jeg ud af til sidste jm besøg på torsdag! .. håber bare de 17-18 kg som jeg har taget på forsvinder hurtigt igen!
Uh hvor spændende.
Held og lykke med det hele
Superflot mave Men hvorfor sidste mavebillede??
emmagirl skriver: Superflot mave Men hvorfor sidste mavebillede??
sidste mave billede jeg vil offentlig gøre går jeg over termin offentlig gøre jeg også et 40+0 .. men regner ikke med at gå til termin
men nu må vi jo se
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128