18+5 - mærke moslen fra lillepigen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. februar 2014

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)

Godmorgen i dejlige baby brugere

Jeg har gået og spekuleret på noget.

Jeg er i dag 18+4, og har siden 17+2 kunne mærke lillepigen tydelig når hun moslede rundt mest når jeg ligger på ryggen. Har mærket hende sparke meget lidt siden 15+2

Det skal siges at jeg er en del overvægtig. Det vores første barn og moderkagen er foranliggende. 

Kan det godt passe man mærker hende så tidligt? 

Den kommende mormor kunne mærke hende 17+5 . Min kæreste 18+2. Ikke mærke hendes spark men at hun lå der. Mens jeg lå på ryggen. 

Jeg er selvfølgelig glad for at kunne mærke hende. Men syntes det meget tidlig

God dag til alle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg er også førstegangs og har foranliggende moderkage. - Og jeg har altså mærket liv hver dag siden ca 18+5, og første gang jeg fik en lille hilsen var jeg også 15+. 
Jeg er godt nok ikke overvægtig, og det har selvfølgelig også noget at sige, men ja, i følge min erfaring kan det sagtens passe at du/I mærker hende så tidligt

Anmeld

28. februar 2014

FrkGranger

Dig og mig <3 skriver:

Godmorgen i dejlige baby brugere

Jeg har gået og spekuleret på noget.

Jeg er i dag 18+4, og har siden 17+2 kunne mærke lillepigen tydelig når hun moslede rundt mest når jeg ligger på ryggen. Har mærket hende sparke meget lidt siden 15+2

Det skal siges at jeg er en del overvægtig. Det vores første barn og moderkagen er foranliggende. 

Kan det godt passe man mærker hende så tidligt? 

Den kommende mormor kunne mærke hende 17+5 . Min kæreste 18+2. Ikke mærke hendes spark men at hun lå der. Mens jeg lå på ryggen. 

Jeg er selvfølgelig glad for at kunne mærke hende. Men syntes det meget tidlig

God dag til alle 

Jeg er selv overvægtig og har kunne mærke bebs siden uge 16 hvor den sparkede på blæren hver gang...

Anmeld

28. februar 2014

Mama2012

Hej og TILLYKKE

Jeg er selv lige på grænsen til at være undervægtig, men kunne, da jeg var gravid sidste gang mærke vores søn allerede da jeg var i 13. uge... Og min kæreste kunne mærke ham ca 1,5 uge efter.

Har ingen erfaring med foranliggende moderkage, men jeg synes da bare du skal nyde dit fantastiske barns moslen og vide, at hun bliver en stærk lille prinsesse 

Anmeld

28. februar 2014

TanyaGR skriver:

Jeg er også førstegangs og har foranliggende moderkage. - Og jeg har altså mærket liv hver dag siden ca 18+5, og første gang jeg fik en lille hilsen var jeg også 15+. 
Jeg er godt nok ikke overvægtig, og det har selvfølgelig også noget at sige, men ja, i følge min erfaring kan det sagtens passe at du/I mærker hende så tidligt

Okay. Det rart at vide, at det ikke kun er mig der er tosset. De fleste folk jeg siger det til ser bare sådan ud .. Det er da tidlig. OG ja det er også tidlig. Men nu kan jeg jo se, at der også er andre der oplever de. 

Tillykke med den lille spire. 

Anmeld

28. februar 2014

FrkGranger skriver:

Jeg er selv overvægtig og har kunne mærke bebs siden uge 16 hvor den sparkede på blæren hver gang...

Okay. Så er det ikke bare mig der er skør. 

Tak for din erfaring. 

Anmeld

28. februar 2014

Mama2012 skriver:

Hej og TILLYKKE

Jeg er selv lige på grænsen til at være undervægtig, men kunne, da jeg var gravid sidste gang mærke vores søn allerede da jeg var i 13. uge... Og min kæreste kunne mærke ham ca 1,5 uge efter.

Har ingen erfaring med foranliggende moderkage, men jeg synes da bare du skal nyde dit fantastiske barns moslen og vide, at hun bliver en stærk lille prinsesse 

Også tillykke til jer 

Tak. Det gør jeg også. Bliver rigtig glad når jeg mærker hende.  

Præcis. 

Tak for din erfaring. Det godt nok vildt du kunne mærke ham så tidlig. Men det dejligt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.