Jeg tror, at jeg havde sneget mig hen til ham, kælet lidt for ham, kysset og sat mig henover skødet på ham - det virker for det meste her 
Det gør ikke noget at tage initiativ og styring som kvinde, selvom det godt kan kræve lidt mod, det er jeg klar over. Jeg bliver også afvist af min kæreste, men typisk er det pga. træthed, stress, smerter eller simpelthen manglende lyst, og altså ikke min skyld. Derfor tør jeg godt kaste mig ud i det 
Frækt tøj eller undertøj fungerer ikke her, nøgenhed gør til gengæld. Ved ikke om jeg lever sammen med en sær eller fuldkommen normal mand? 
Det der med at sige det højt er for nogen et turn off, mens andre (læs: mænd) har brug for at få skåret ud i pap, hvad man er ude på. Det kan dog være nok at åbne hans bukser, og måske kysse lidt i området, uden at gå længere, end hvad man selv har lyst til. Det er i hvert fald et vink med en vognstang! 
Ved ikke rigtig, hvad jeg ville med svaret. Tror bare jeg blev lidt optaget af at skrive om det, og sidder nu og savner min kæreste en fredag aften alene, øv 
Anmeld