Barnedåb og bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. februar 2014

Sakris

Nogle der har prøvet at sammenlægge bryllup og barnedåb? Hvad var budget, hvordan holdt i det? 

Vi vil gerne have dåbsbarnet i fokus og ikke så meget brylluppet. Så gad godt at høre hvordan andre har gjort. 

Hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2014

TNBC

Sakris skriver:

Nogle der har prøvet at sammenlægge bryllup og barnedåb? Hvad var budget, hvordan holdt i det? 

Vi vil gerne have dåbsbarnet i fokus og ikke så meget brylluppet. Så gad godt at høre hvordan andre har gjort. 

Hjælp

Jeg blev inviteret til barnedåb(og fødselsdag), og lige pludselig sagde præsten at se da også lige skulle vies.
De havde jo bare pyntet op som til barnedåb og fødseldag. De havde selv lavet kager. Og så var det bare brunch. Der blev hurtigt lavet en bryllupssang, og små ting. Og de dansede brudevals. Men ellers var det bare stille og roligt.

I kan jo bare skrive at i holder det samlet, men at barnedåben er det vigtigste.

Anmeld

1. marts 2014

Sakris

Yurie skriver:

Jeg blev inviteret til barnedåb(og fødselsdag), og lige pludselig sagde præsten at se da også lige skulle vies.
De havde jo bare pyntet op som til barnedåb og fødseldag. De havde selv lavet kager. Og så var det bare brunch. Der blev hurtigt lavet en bryllupssang, og små ting. Og de dansede brudevals. Men ellers var det bare stille og roligt.

I kan jo bare skrive at i holder det samlet, men at barnedåben er det vigtigste.

Tak for svar :-)

ja det var også noget i den dur vi tænkte. Men vi gider faktisk ikke ris kastning, taler, sange, brudevals og prinsesse tuttenut. Så det kan godt være at vi bare skal skrive i invitationen at vi ikke vil have brylluppet i fokus. 

Hvad af havde de af budget og mad osv. Ved du det?

Anmeld

2. marts 2014

TNBC

Sakris skriver:

Tak for svar :-)

ja det var også noget i den dur vi tænkte. Men vi gider faktisk ikke ris kastning, taler, sange, brudevals og prinsesse tuttenut. Så det kan godt være at vi bare skal skrive i invitationen at vi ikke vil have brylluppet i fokus. 

Hvad af havde de af budget og mad osv. Ved du det?

Nej desværre.  Men tror ikke det var så stort. De var ikke i brude tøj eller dåbstøj.  

I et forsamlingshus med buffet,  vin, sodavand... og en computer med musik.  

Det har ikke Været dyrt, er jeg ret sikker på.

Anmeld

2. marts 2014

Jupiter

Vi holdt bryllup/navngivning sammen.

Jeg lavede to invitationer i samme kuvert, og på dagen sagde jeg MANGE gange at det også var min datters dag.

Vi blev gift på rådhuset, og jeg måtte nærmest bede om at få min datter med på billederne (vi havde almindeligt pænt tøj på, ikke noget vildt).

Jeg havde bedt svigermor tage billeder i løbet af dagen, og alligevel kan jeg se bagefter, at de (få) billeder som er taget af min datter, er nogle jeg eller min mand har taget.

Alt i alt var det en dejlig dag, men jeg er efterfølgende lidt ked af at fokus var mest på os. Heldigvis var min datter jo så lille at hun ikke forstod det, og så håber jeg bare at hun bliver glad for de få billeder af hende, når hun bliver stor og spørger til dagen 

Mht. budget, så var det frugt/sandwich/kage reception i haven, og senere grill for familien. Vi var 28 til reception og 14 til aften, og budgettet blev vist omkring 6-7000,- 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.