Kejsersnidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. februar 2014

Mariekjellerup90

Hej.

vil lige hører om hvis mit barn ikke når at vende med hovedet nedad, og jeg ikke får lov til at føde ham med numsen først. Så skal jeg have planlagt kejsersnidt, hvis jeg får det og alt går som det skal, hvornår kommer man så hjem ? Jeg er andengangs gravid :-) 

hilsen Marie 31+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2014

Mortilxx

Mariekjellerup90 skriver:

Hej.

vil lige hører om hvis mit barn ikke når at vende med hovedet nedad, og jeg ikke får lov til at føde ham med numsen først. Så skal jeg have planlagt kejsersnidt, hvis jeg får det og alt går som det skal, hvornår kommer man så hjem ? Jeg er andengangs gravid :-) 

hilsen Marie 31+6

Jeg fødte i fredags ved 13 tiden og fik lov at tage hjem om lørdagen. Jeg gav udtryk for inden fødslen og lige efter fødslen, at jeg ville hjem om lørdagen, da jeg skulle hjem og fejre min søns fødselsdag om søndagen De syntes det var hurtigt og sagde at vi måtte se hvordan det stod til med jeg selv og den lille. Heldigvis så var alt bare perfekt og jeg måtte tage hjem om lørdagen. Det er så vidt jeg kan forstå tidligt at komme hjem. Der skal gå minimum 24 timer fra fødslen før de udskriver

Anmeld

27. februar 2014

Mariekjellerup90

Nihell skriver:

Jeg fødte i fredags ved 13 tiden og fik lov at tage hjem om lørdagen. Jeg gav udtryk for inden fødslen og lige efter fødslen, at jeg ville hjem om lørdagen, da jeg skulle hjem og fejre min søns fødselsdag om søndagen De syntes det var hurtigt og sagde at vi måtte se hvordan det stod til med jeg selv og den lille. Heldigvis så var alt bare perfekt og jeg måtte tage hjem om lørdagen. Det er så vidt jeg kan forstå tidligt at komme hjem. Der skal gå minimum 24 timer fra fødslen før de udskriver

Okay for vil gerne hjem til min datter nemlig  

og forresten tillykke med begge dine børn! og dejligt at alt gik som det skulle  

Anmeld

27. februar 2014

Mortilxx

Mariekjellerup90 skriver:

Okay for vil gerne hjem til min datter nemlig  

og forresten tillykke med begge dine børn! og dejligt at alt gik som det skulle  

Tusind tak! :-)

Ja jeg ville også bare gerne hjem til min søn hurtigst muligt, heldigvis kom jeg det :-)

Anmeld

27. februar 2014

Mariekjellerup90

Nihell skriver:

Tusind tak! :-)

Ja jeg ville også bare gerne hjem til min søn hurtigst muligt, heldigvis kom jeg det :-)

Det kan jeg godt forstå!  

hvorfor fik du kejsersnidt ? Hvis jeg må spørger  

Anmeld

27. februar 2014

Bassemor<3

Jeg fik AKS en mandag kl. 14:42 og vi kom hjem onsdag eftermiddag, og det var første barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.