Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
StineC skriver: Lidt forsinket vil jeg da lige fortælle at vores skønne pige kom til verden fredag d. 14/2-2014. 2860 gram og 48 cm. Helt perfekt Det er helt fantastisk at blive mor og at blive en lille familie. Dagene flyver afsted og vi er sindssygt trætte men vi elsker vores lille mirakel! Veerne startede cirka kl 10, jeg "klarede" cirka 6 timer kun med lattergas men måtte derefter kaste håndklædet i ringen og bede om en epidural. Prinsessen var ude kl 20:10 Hun hedder forresten Amalie
Lidt forsinket vil jeg da lige fortælle at vores skønne pige kom til verden fredag d. 14/2-2014. 2860 gram og 48 cm. Helt perfekt Det er helt fantastisk at blive mor og at blive en lille familie. Dagene flyver afsted og vi er sindssygt trætte men vi elsker vores lille mirakel! Veerne startede cirka kl 10, jeg "klarede" cirka 6 timer kun med lattergas men måtte derefter kaste håndklædet i ringen og bede om en epidural. Prinsessen var ude kl 20:10 Hun hedder forresten Amalie
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128