Jobsamtale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.502 visninger
8 svar
11 synes godt om
27. februar 2014

SHB

Hej allesammen!

jeg ved ikke helt hvor denne tråd høre til men nu får i den her! �� 

Jeg er så heldig at skulle til samtale imorgen (jeg er pædagog) og det er min første samtale efter endt uddannelse og barsel! 

Jeg har brug for konkrete bud på hvad man kan svare til spørgsmålet " hvad får vi hvis vi vælger dig, hvad kan du tilbyde institutionen?"

Jeg ved, at det kommer jo an på hvem er som person, men måske der sidder nogen derude som er pædagoger og kan give eksempler på hvad i ville sige?! 

Fra min side handler det nok lidt om usikkerhed og hvad kan jeg agtigt! �� Jeg er bare gået helt i baglås og vil så gerne ha det job!!!

håber i kan hjælpe mig ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2014

serinasmor

SHB skriver:

Hej allesammen!

Jeg er så heldig at skulle til samtale imorgen (jeg er pædagog) og det er min første samtale efter endt uddannelse og barsel! 

Jeg har brug for konkrete bud på hvad man kan svare til spørgsmålet " hvad får vi hvis vi vælger dig, hvad kan du tilbyde institutionen?"

Jeg ved, at det kommer jo an på hvem er som person, men måske der sidder nogen derude som er pædagoger og kan give eksempler på hvad i ville sige?! 

Fra min side handler det nok lidt om usikkerhed og hvad kan jeg agtigt! �� Jeg er bare gået helt i baglås og vil så gerne ha det job!!!

Jeg er ikke pædagog

Men jeg ville svare som var jeg blevet spurgt : hvad er du særligt god til eller hvad vil du være særligt opmærksom på i børnenes hverdag...

Er det en hjælp ?

Anmeld

27. februar 2014

FrkGranger

SHB skriver:

Hej allesammen!

Jeg er selv pædagog og vil sige at jeg som person er positiv, løsningsorinteret og en person med mange idéer.

Jeg går meget op i friluftsliv og kreativitet og derfor vil jeg kunne byde ind med en masse udeliv og aktiviteter i alt slags vejr, og vil kunne indrage naturen i den kreative proces og følge børnene i deres kreative processer.

Pøj pøj med samtalen.

Anmeld

27. februar 2014

SHB

Tusind tak!!! 

Det kan jeg i hvertfald bruge til noget, fra jer begge!

Dejligt med hurtigt svar!!!

Faktisk har jeg selv interesse i kreativitet og udeliv, og det har jeg lagt vægt på i min ansøgning! 

Det kan jo ikke blive bedre!!

god aften ��

Anmeld

27. februar 2014

SHB

serinasmor skriver:

Jeg er ikke pædagog

Men jeg ville svare som var jeg blevet spurgt : hvad er du særligt god til eller hvad vil du være særligt opmærksom på i børnenes hverdag...

Er det en hjælp ?

Tak tak det kunne bruges!!! Tak for hurtig svar! 

Anmeld

27. februar 2014

Loa

SHB skriver:

Hej allesammen!

En fleksibel og trofast kollega, som bidrager positivt til det sociale fællesskab, samt en engageret og dedikeret pædagog som brænder for sit område og for de børn jeg (dig ) arbejder med.

Anmeld

28. februar 2014

SHB

Hej igen piger! 

Jeg fik jobbet!!!!

tak for hjælpen! 

Anmeld

28. februar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
SHB skriver:

Hej igen piger! 

Jeg fik jobbet!!!!

tak for hjælpen! 

STORT tillykke

Anmeld

28. februar 2014

serinasmor

SHB skriver:

Hej igen piger! 

Jeg fik jobbet!!!!

tak for hjælpen! 

Tillykke

Godt gået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.