Hej de damer.
Jeg skriver lige et indlæg, da jeg er lidt forvirret/frustreret!
Jeg har været sygemeldt fra mit arbejde på McDonalds siden jeg var i uge 15 ca. Og jeg har fået udbetalt rundt regnet 10.300 kr. hver måned siden jeg startede med at være sygemeldt. Men da jeg så i dag åbner mailen med min nye lønseddel, er den kun på 7.100 kr? Jeg bliver helt paf og ringer til arbejdet med det samme, men de mener ikke der er nogle fejl, for jeg er kun garanteret 80 timer på min kontrakt (men har arbejdet som en fuldtidsansat hvad angår antal timer - men det hedder sig bare at man er fuldflex i stedet for fuldtid, for de kan ikke garantere mere end de 80 timer, men har altid haft mellem 30-37 min. i hver uge inden sygemelding) Og de er "kommet til" at udbetale for meget til mig (det skal lige siges at det må de have gjort i 3-4 mdr.?)
MEEN så er mit spørgsmål så:
Må de godt bare ændre det, sådan lige pludselig? Fordi jeg mener de skal udbetale det jeg har tjent i gennemsnit de sidste 3 mdr. inden jeg blev sygemeldt??
Håber ikke det er alt for indviklet det jeg har skrevet, og håber i kan hjælpe mig, på en eller anden måde 
go' dag til jer.
Anmeld