hvor lang tid gik der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. februar 2014

Anonym trådstarter

hej tøser...

jeg er ano da jeg har noget familie der vil ringe konstant hvis de ved det er lige op over, men jeg ville lige høre med jer; hvor lang tid gik der fra jeres maver faldt og til I gik i fødsel? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2014

Ayasmor

Anonym skriver:

hej tøser...

jeg er ano da jeg har noget familie der vil ringe konstant hvis de ved det er lige op over, men jeg ville lige høre med jer; hvor lang tid gik der fra jeres maver faldt og til I gik i fødsel? 

Min den faldt faktisk aldrig på noget tidspunkt. 8 dage over tid struttede jeg stadig lige ud i luften. Fødte dagen efter Så det er ikke altid, at det sker.

Hilsen Sara

Anmeld

27. februar 2014

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Min den faldt faktisk aldrig på noget tidspunkt. 8 dage over tid struttede jeg stadig lige ud i luften. Fødte dagen efter Så det er ikke altid, at det sker.

Hilsen Sara

min mave faldt heller ikke første gang, men den er så tydeligt faldet nu i denne graviditet.

Anmeld

27. februar 2014

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

hej tøser...

Min faldt omkring 34+ der er intet sket endnu

Anmeld

27. februar 2014

Ayasmor

Anonym skriver:

min mave faldt heller ikke første gang, men den er så tydeligt faldet nu i denne graviditet.

Der kan man bare se. Sjovt, at der kan være så meget forskel. Jeg har dog desværre ingen personlige erfaringer ift., hvor lang tid der gik Men held og lykke med den forhåbentlig snarlige fødsel

Anmeld

27. februar 2014

Clisolka

Anonym skriver:

hej tøser...

Første gang ca. 8-10 uger - her anden gang gik der måske 14 dage

Anmeld

27. februar 2014

mommy1991

Anonym skriver:

hej tøser...

Min mave sank 38+2 og jeg fødte 39+6

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. februar 2014

E.J.mor.

Anonym skriver:

hej tøser...

der gik præcist et døgn.

Anmeld

27. februar 2014

Anonymo

Anonym skriver:

hej tøser...

Jeg er 41+0 og min er ikke faldet endnu, den har hele tiden siddet enormt lavt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.