Mon jeg er gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
9 svar
6 synes godt om
27. februar 2014

Maja91

Hej alle. Jeg er meget i tvivl lige nu. Føler ikke jeg er gravid, men alligevel har jeg lidt kvalme, men ikke ømme bryster eller noget.

vi ville ha gået igang om 3 måneder, men beskytter os ikke, men bruger stå af i Roskilde. Hvis jeg gravid er det dejligt, men det ville ha passet bedere om 3 måneder pga udd.

Min cyklus er altid 28 dage, men sidste måned kom den på 24 dagen, oh det undrede mig, også nu er jeg på dag 33 og ikke fået det ?

har det som om det ved at komme, men der sker ik noget. Kan også være min krop bare er i vildrade fordi man går og venter på og komme igang.

men som sagt ingen syndromer ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2014

Eliza

Snup en test. Den kan sige mere end jeg/vi kan

Anmeld

27. februar 2014

Maja91

Ja ville jeg også men tænker lige og gi det et par dage mere  

men en kunne være nogle havde oplevet det samme

Anmeld

27. februar 2014

Bak

Anonym91 skriver:

Ja ville jeg også men tænker lige og gi det et par dage mere  

men en kunne være nogle havde oplevet det samme

Du behøver ikke, at give det et par dage mere. Du er gået over tid, så kan en test give dig svaret Tænk at du ikke er mere nysgerrig..hihi, jeg ville ikke have kunne vente!

Anmeld

27. februar 2014

M&J87

Tag en test, vi er ikke synske. :-) Men da jeg gik over tid var jeg gravid.

Anmeld

27. februar 2014

Maja91

test taget...negativ.. hmm

selvom det i og for sig er godt, så havde jeg da alligevel lige gået og troet lidt på 2 streger.. :/

Anmeld

27. februar 2014

Elbæk

Anonym91 skriver:

Hej alle. Jeg er meget i tvivl lige nu. Føler ikke jeg er gravid, men alligevel har jeg lidt kvalme, men ikke ømme bryster eller noget.

vi ville ha gået igang om 3 måneder, men beskytter os ikke, men bruger stå af i Roskilde. Hvis jeg gravid er det dejligt, men det ville ha passet bedere om 3 måneder pga udd.

Min cyklus er altid 28 dage, men sidste måned kom den på 24 dagen, oh det undrede mig, også nu er jeg på dag 33 og ikke fået det ?

har det som om det ved at komme, men der sker ik noget. Kan også være min krop bare er i vildrade fordi man går og venter på og komme igang.

men som sagt ingen syndromer ??

Har du været stresset eller tænker på måske meget på jeres kommende projekt baby? Du kan sagtens være gravid, men først kunne teste sent positiv. Vent 3 ugers tid, og er den ikke kommet endnu kan du ringe til lægen og få en blodprøve for at se om du faktisk er gravid

Held og lykke. 

Anmeld

27. februar 2014

Betina_fra_Als

Hej,

Man kan godt være gravid, selvom testen er negativ. Så en tur til lægen og få taget en blodprøve.Held og lykke

Anmeld

27. februar 2014

Maja91

Gir det lige nogle dage mere også må jeg se. Føler hele tiden den er ved at komme, men intet sker endnu.

men har heller ingen symptomer endnu. 

Men tænker rigtig meget på det, og har jeg gjord længe. Men har for 1 uge siden drømt 3 gange på en uge jeg var gravid, og kunne mærke baby sparke. Så det Ret mærkeligt.

har prøvet og være gravid for 3 år siden, hvor jeg fik en  abort, og der havde jeg vildt kvalme og ømme bryster fra uge 3. Så det også derfor jeg har svært ved og tro der er noget men nu må vi se

Anmeld

28. februar 2014

Maja91

Så blødte jeg et par dråber i morges og brugte tampon, men der ik kommet mere end det :/ Hmm hvor er det mærkeligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.