41+0 med prinsessen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.147 visninger
2 svar
8 synes godt om
27. februar 2014

Anonymo

Havde termin den 20. Februar og stadig ingen baby, jeg må nok begynde at se igangsættelsen i øjnene

Jeg har stadig veer der ikke har nogen effekt og er godt træt af dem snart - tror altså i har sendt jeres brugte ve-støv. Det virker altså ikke!

Jeg er begyndt at male igen og har fået et spejlrefleks i gave af manden (sikkert for at fodre løven så han ikke skal høre på mine aggressioner) så ting at lave har jeg nok af. Vi har også fået malet soveværelset, det holdte hårdt og det var ikke kun væggen der blev malet men sjovt - dét var det

Der er scanning på mandag (41+4) halv 10, hvor de vil tjekke om den lille (stædige) dame trives og om der er nok fostervand, hvis alt er fint sættes jeg i gang 41+6 - altså 13 dage efter termin.

I skal da heller ikke snydes for et billede af dunken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2014

liten-mamma

Norit skriver:

Havde termin den 20. Februar og stadig ingen baby, jeg må nok begynde at se igangsættelsen i øjnene

Jeg har stadig veer der ikke har nogen effekt og er godt træt af dem snart - tror altså i har sendt jeres brugte ve-støv. Det virker altså ikke!

Jeg er begyndt at male igen og har fået et spejlrefleks i gave af manden (sikkert for at fodre løven så han ikke skal høre på mine aggressioner) så ting at lave har jeg nok af. Vi har også fået malet soveværelset, det holdte hårdt og det var ikke kun væggen der blev malet men sjovt - dét var det

Der er scanning på mandag (41+4) halv 10, hvor de vil tjekke om den lille (stædige) dame trives og om der er nok fostervand, hvis alt er fint sættes jeg i gang 41+6 - altså 13 dage efter termin.

I skal da heller ikke snydes for et billede af dunken

Du er simpelthen så SMUK gravid

Nu må prinsessen godt snart kigge ud Håber for dig, at du for alt i verden kan undgå igangsættelse. 

Jeg siger, at hun kommer ud på søndag.

Anmeld

27. februar 2014

Anonymo

liten-mamma skriver:

Du er simpelthen så SMUK gravid

Nu må prinsessen godt snart kigge ud Håber for dig, at du for alt i verden kan undgå igangsættelse. 

Jeg siger, at hun kommer ud på søndag.

Tusind tak   Jeg siger ja tak til søndag, det passer mig ganske fint, hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.