underholdning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. februar 2014

sara-m

Hej min bror skal giftes til august, og tænker at jeg skal bidrage med noget. Sang er for kedelig, og er ik den store taller. Så tænkte i kunne hjælpe med et eller andet underholdning ? Jeg havde tænkt på en der kom ud og spillede en person men de koster bare flere tusinde, hvis nogen evt kender nogen som gør det lidt billigt..... Hmm er lost

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

En rigtig god ide, er at lave små kort til alle, hvor de kan skrive en hilse på til brudeparret. Det kunne f.eks. være hjerter man selv har klippet ud. Så bliver de alle puttet i den kasse (man kunne selv dekorerer den flot) og så må de først åbne den på deres første bryllupsdag.

Dette kunne ske mens der bliver spillet nogen godt baggrundsmusik

Anmeld

27. februar 2014

Morigen

sara-m skriver:

Hej min bror skal giftes til august, og tænker at jeg skal bidrage med noget. Sang er for kedelig, og er ik den store taller. Så tænkte i kunne hjælpe med et eller andet underholdning ? Jeg havde tænkt på en der kom ud og spillede en person men de koster bare flere tusinde, hvis nogen evt kender nogen som gør det lidt billigt..... Hmm er lost

Man kan også lave en "quiz" Har du nogle søskende eller andre der kan hjælpe dig..

Brudeparret skal sidde med ryggen til skiltebæren og kigge ud mod gæsterne.

Dem af gæsterne der har relation til det der står på skiltet skal rejse sig op og brudeparret konkurrerer mod hinanden ved at gætte hvad der står på skiltet.

fx. Man laver 20 skilte hvor fx. står:

Dem der er i familie med bruden..
Dem der hedder Brian..
Dem der Kan lide øl..
Dem der har fået en fartbøde..

Osv...

Bagefter kan vinderen få en gave (flaske champange og gavekort til en middag for 2 eller hvad man syntes )

Har været til et bryllup hvor den var et hit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.