Lidt angst ved sex da jeg er gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
3 svar
4 synes godt om
27. februar 2014

*Mor Til Albert*

Jeg er i dag 4+2 henne og manden og jeg sexede i går. Jeg er bekymret og angst for at sex vil kunne gøre, at jeg evt. taber barnet. 

Hvad ved I andre om sex og graviditet? Er der en risiko for at tabe barnet når jeg ikke er længere henne??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2014

san

Nej bestemt ikke, barnet ligger så langt oppe i dig, så der sker ikke noget... hvis det gør ondt eller bliver ubehalig skal i blot finde en ny stilling og forsætte det i har gang med ...Min sp sagde at det kun var godt med sex igennem graviditeten, så forsæt i bare hvor i slap  

Anmeld

27. februar 2014

oktoberbaby

Jeg har det problem at jeg mister lysten fuldstændig efter jeg fandt ud af det  Vi har vidst det i en lille uge eller 2 og kun haft sex 1 gang, og det var virkelig ikke noget jeg var ekstremt glad for  Ved ikke hvorfor, håber så sandelig det ændrer sig, ellers stakkels min kæreste 

Anmeld

27. februar 2014

Mor til Ella

HFB skriver:

Jeg er i dag 4+2 henne og manden og jeg sexede i går. Jeg er bekymret og angst for at sex vil kunne gøre, at jeg evt. taber barnet. 

Hvad ved I andre om sex og graviditet? Er der en risiko for at tabe barnet når jeg ikke er længere henne??

Hvis du taber barnet ville du have gjort det alligevel.

De to ting har intet med hinanden af gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.