Kvalmen forsvinder med akupunktur!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. august 2009

baby2010

Hej piger,

jeg bliver simpelthen nødt til at dele noget helt fantastisk med jer!

Jeg har ligget i sengen stortset uafbrudt i 4 uger pga. slem kvalme (uden opkast). Man prøver jo ALLE midler i desperation for at få sit liv igen, men intet kunne fjerne kvalmen helt...

Så fandt jeg ud af, at hospitaler ofte tilbyder gratis akupunktur, og søreme om det ikke hjalp!!!

MIN KVALME ER VÆK!!! Jeg fik første behandling onsdag i sidste uge - og torsdag morgen var jeg frisk! Behandlingen virker i nogle dage, og så skal man have en "tur" til, men hold op hvor er det bare dejligt at slippe for kvalmen!

Min læge nævnte ikke noget overfor mig - hvilket jeg er lidt SUR over, da det jo faktisk er videnskabeligt bevist, at akupunktur virker  Dvs. jeg kunne være sluppet for 4 ugers konstant kvalme!

Til alle jer med kvalme: skynd jer at ringe til fødestedet og hør om de tilbyder akupunktur!

God bedring
Julie 10+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2009

Diana...

baby2010 skriver:

Hej piger,

jeg bliver simpelthen nødt til at dele noget helt fantastisk med jer!

Jeg har ligget i sengen stortset uafbrudt i 4 uger pga. slem kvalme (uden opkast). Man prøver jo ALLE midler i desperation for at få sit liv igen, men intet kunne fjerne kvalmen helt...

Så fandt jeg ud af, at hospitaler ofte tilbyder gratis akupunktur, og søreme om det ikke hjalp!!!

MIN KVALME ER VÆK!!! Jeg fik første behandling onsdag i sidste uge - og torsdag morgen var jeg frisk! Behandlingen virker i nogle dage, og så skal man have en "tur" til, men hold op hvor er det bare dejligt at slippe for kvalmen!

Min læge nævnte ikke noget overfor mig - hvilket jeg er lidt SUR over, da det jo faktisk er videnskabeligt bevist, at akupunktur virker  Dvs. jeg kunne være sluppet for 4 ugers konstant kvalme!

Til alle jer med kvalme: skynd jer at ringe til fødestedet og hør om de tilbyder akupunktur!

God bedring
Julie 10+2

Det kan jeg skrive under på, jeg gik til det hver 3 dag under min graviditet.

Anmeld

5. august 2009

Mira0911

Jeg gik os til det... Men hjalp desværre ikke på mig...

Anmeld

5. august 2009

Nanna1985

Lyder dejligt at du er oppe fra sengen igen....

Her får vi det os tilbudt gratis af ens jordemoder..

Jeg døjer med slemme rygproblemer, så jeg har fået en tid på tirsdag til gratis akupunktur, er spændt på om det kan hjælpe mig

Det virker jo på så meget andet, så håber det kan tage bare nogle af mine rygsmerter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.