Hvordan fortalte i familien det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.113 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. august 2009

Linekocemba

Nogle gode ideer til måder at gøre det på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2009

Guldet

Vi ventede med at fortælle den store nyhed til efter de 12 uger.. fordi så kunne jeg nå at få scannings billederne.. som jeg ville overraske dem med

Da vi kom hjem til mine forældre lod vi som ingen ting og derefter smed vi en bokstavsrebus på bordet som de skulle løse og i rebusen stod der.. juleaften kommer storken forbi.. hihi-- de blev ellevilde ..også smed jeg scanningsbillederne på bordet.. så gik det rigtig op for dem! En dejlig dag, min mor åbnede straks en champagne hun havde stående også skålede de ellers..

Anmeld

5. august 2009

SanneL

Jeg købte en sølvramme med bamser og ballonner på, og satte følgende digt i rammen sammen med et billede af en stork med en babypose i næbbet:

Du kan ikke med det samme
Fyldet få til denne ramme
Men til nytår i år
Du et dugfrisk billede får
For storken den vil komme
Inden vinteren er omme

og gav min mor den i morsdags gave. Den skabte lykke, og står nu på kommoden i stuen og venter på at blive opdateret med billede

Anmeld

5. august 2009

Nanna1985

SanneL skriver:

Jeg købte en sølvramme med bamser og ballonner på, og satte følgende digt i rammen sammen med et billede af en stork med en babypose i næbbet:

Du kan ikke med det samme
Fyldet få til denne ramme
Men til nytår i år
Du et dugfrisk billede får
For storken den vil komme
Inden vinteren er omme

og gav min mor den i morsdags gave. Den skabte lykke, og står nu på kommoden i stuen og venter på at blive opdateret med billede

Sikke en dejlig måde at gøre det på

Anmeld

5. august 2009

Nanna1985

Jeg har været gravid 3 gange.. Første gang fortalte vi det til alle, da jeg var 10 uger henne, før vi opdagede det.. Det gik ikk.. Mistede i uge 12+3..

2 gang: Opdagede vi det i uge 5  Vi fortalte det først til folk efter 12 uge, så var det mere sikkert...

3 gang: Vi stod og skulle have bryllup D. 1 August 2009, det vidste alle jo.. Kirken var bestilt, musiker var bestilt til den dato.. Vi havde god tid til at planlægge vores bryllup og havde tid til at spare op.. Jeg havde min mens 2 gange i november, da jeg havde glemt nogen p-piller.. Jeg fik ingen mens i December, vi nåede til Januar måned.. INGEN MENS..!! Tog til læge og jeg var sørme gravid  Så fik vi ellers travlt.. Jeg nægtede at gå op ad kirke gulvet og være 8 mdr henne.. Så vi fixet lige vores bryllup og lavede alle planer om.. Vi samlede familien og fortalte at nu skulle vi giftes D. 7 Marts 2009 istedet for D. 1 August 2009  Da vi ventede endnu en lille baby.. Jeg var 7 uger henne.. Alle fik et CHOK og så fik vi ellers travlt med at planlægge bryllup

Så vi fortalte det bare og de blev så glade alle sammen..

Anmeld

5. august 2009

Halbschön

line7 skriver:

Nogle gode ideer til måder at gøre det på?

Mine forældre er skilt og bor i hver deres del af landet, så jeg måtte på to udflugter for at fortælle dem det..
Jeg købte et gavesæt til dem begge, hvor den til min mor indeholdte et krus og et par strømper med teksten "Verdens bedste mormor". Til min far en lignende gave, blot med teksten "Verdens bedste morfar". På trods af teksten, gik der stadigvæk lidt tid før det gik op for dem begge..

Anmeld

5. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
vores måde var ikke så raffineret, men den jeg synes jeg sjovest var den med min mor!
Hun arbejder, som mange ved, på Gentofte Hospital og jeg ringede til hende den morgen jeg havde testet positiv.. kunne så høre at hun var optaget, da hun svarede sin hyler og jeg sagde hun bare kunne ringe tilbage når hun fik tid...
Da hun så ringede tog jeg telefonen "Hallo, det' Caroline" og hun svarede "det er moar" hvortil jeg sagde "mener du ikke mormor?"...så blev der helt stille og en lille stemme fik sagt "er det virkelig rigtigt...nu må jeg jo lige sætte mig" og så græd vi ellers om kap af lykke!
en lille historie herfra...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.