Velkomst gave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
7 svar
5 synes godt om
26. februar 2014

namaha

God skik er jo at når man ser babyen første gang så har man el lille gave med.

min veinde er i fødsel lige nu ig skal sandsynligvis hjem til hende og lille pigen på fredag hvis de har overskud til det.

Men hvad skal jeg give af gave når de har alt og intet mangler især ikke når de har en pige i forvejen som hun jo aver fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2014

Billemyre

En forkælelsesgave til mor og far (evt. en kurv med godter) og en lille personlig ting til barnet..?
En lille bamse, et billede med et fint motiv til at hænge op, en lille rangle, en sød nusseklud eller noget andet fint..

Anmeld

26. februar 2014

Lullaby

Mad til fryseren! 

Jeg har aldrig modtaget bedre gaver en mad til fryseren som vi bare lige kunne varme når vi var trætte-.. 

En god ide er også selv at tage noget med i kan spise, en kage fra bageren eller andet. 

Anmeld

26. februar 2014

Pcokate

namaha skriver:

min veinde er i fødsel lige nu ig skal sandsynligvis hjem til hende og lille pigen på fredag hvis de har overskud til det.

Men hvad skal jeg give af gave når de har alt og intet mangler især ikke når de har en pige i forvejen som hun jo aver fra

Vi har købt storesøstergave samt lavet en forkælelseskurv til hele familien

Anmeld

26. februar 2014

Elbæk

namaha skriver:

Chokolade, en god film eller serie til de mange dage på sofaen, blomster, nogle behagelige trusser, en halskæde eller et armbånd med en lyserød sten i, duftelys, hyggetæppe til mor, bøger som hun kan læse i.

Anmeld

26. februar 2014

Sisse Vinther

Sutteklud er altid godt at have en ekstra af

Anmeld

26. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her plejer gaven altid at indholde 1 sæt tøj til baby, lidt til forældrene feks dagens lokale avis, brystortecreme, amme indlæg, chokolade, en god øl til far, en cigar som er tradition til far, lidt forskelligt snolder og en lille gave til større søskende feks en pixibog. Vh stine

Anmeld

26. februar 2014

Moderator

Profilbillede for Moderator

Slettet af moderator grundet skjult markedsføring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.