Hvem sagde, det skulle være let?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
7 svar
3 synes godt om
26. februar 2014

Flødebollen

Jeg er super stolt!

Jeg er endelig ude af mit antidepressive efter 3 år. Jeg har trappet ud med 10 mg over en periode, og jeg kunne for 5 dage siden tage min sidste pille. 

Stor, stor sejr.

Men jeg havde altså ikke skrevet under på de lede bivirkninger, der er i forbindelse med en udtrapning.

Svimmel, dobbeltsyn, rysten på hænderne, koger indvendig, muskelsmerter og elektriske stød i især fødder og hænder. 

Jeg satser på, det snart er ovre. Puha da. Den del er ikke sjov. Især ikke, når de først kommer, når man har sat sig i sin bil og kørt 25 km på  motorvejen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2014

LeneKE

Mega sejt - kan godt forstå du er stolt 

Anmeld

26. februar 2014

Flødebollen

LeneKE skriver:

Mega sejt - kan godt forstå du er stolt 

Tak

Det er jeg også - meget.

Og jeg får udfordret mig selv en del… Var en tur i Bilka

Anmeld

26. februar 2014

Loa

Fedt!!

Puha de bivirkninger lyder ikke rare
Var det svært at trappe ned og derefter ud?

Anmeld

26. februar 2014

MyLove E

Flødebollen skriver:

Jeg er super stolt!

Jeg er endelig ude af mit antidepressive efter 3 år. Jeg har trappet ud med 10 mg over en periode, og jeg kunne for 5 dage siden tage min sidste pille. 

Stor, stor sejr.

Men jeg havde altså ikke skrevet under på de lede bivirkninger, der er i forbindelse med en udtrapning.

Svimmel, dobbeltsyn, rysten på hænderne, koger indvendig, muskelsmerter og elektriske stød i især fødder og hænder. 

Jeg satser på, det snart er ovre. Puha da. Den del er ikke sjov. Især ikke, når de først kommer, når man har sat sig i sin bil og kørt 25 km på  motorvejen 

Sådan Tillykke. . :-D

Er du så kommet for hurtig ud af det, med de bivirkninger :-)

Anmeld

26. februar 2014

Flødebollen

Loa skriver:

Fedt!!

Puha de bivirkninger lyder ikke rare
Var det svært at trappe ned og derefter ud?

Nej, slet ikke.

Jeg startede på 40 mg og trappede så 10 ud af gangen - ca med en måneds interval.

Og jeg var også klar til at trappe ud, så det var uden tvivl det bedste tidspunkt

Anmeld

26. februar 2014

Flødebollen

MyLove E skriver:

Sådan Tillykke. . :-D

Er du så kommet for hurtig ud af det, med de bivirkninger :-)

Nej.

Jeg har læst en del om det, og disse bivirkninger skal ikke se som "abstinenser", da det slet ikke kan sammenlignes, når du er trappet ud i stedet for at stoppe brat.

Det er vigtigt at skelne mellem de 2 ting. Jeg er trappet ud som det anbefales, men min krop skal naturligvis vænne sig til ikke at få det medicin, og det er det, der giver de bivirkninger. 

Anmeld

26. februar 2014

MyLove E

Flødebollen skriver:

Nej.

Jeg har læst en del om det, og disse bivirkninger skal ikke se som "abstinenser", da det slet ikke kan sammenlignes, når du er trappet ud i stedet for at stoppe brat.

Det er vigtigt at skelne mellem de 2 ting. Jeg er trappet ud som det anbefales, men min krop skal naturligvis vænne sig til ikke at få det medicin, og det er det, der giver de bivirkninger. 

Okay. Håber din krop vænner jeg sig hurtig til at være uden medicin :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.