Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
F****ck jeg skulle ha haft mens i forgårs eller igår og den plejer at komme 1 dag før eller senest på dagen
Det er virkelig ikke et særligt godt tidspunkt da vi i forvejen har et barn på kun 6 mdr så håber at mens kommer snart.....
Har taget en test igår eftermiddags og i morges.. der er på begge 2 meget meget svage "skyggestreger" de er ikke til at se på billedet men man kan godt se dem irl... HÅBER på det bare er de berømte falske streger Valmed har ry for
Vi har ikke som sådan haft nogle upsere men desværre har vi brugt "stå af i roskilde" metoden 2 gange.. Ja dumt i know men de 2 gange jeg før har været gravid har det taget os sååååå lang tid at vi ikke troede det kunne lade sig gøre på den måde Bum Bum håber min mens bare er forsinket for en gangs skyld
her er et billede men som sagt er det ikke til at se.. de er svære at fange på et billede
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: F****ck jeg skulle ha haft mens i forgårs eller igår og den plejer at komme 1 dag før eller senest på dagen Det er virkelig ikke et særligt godt tidspunkt da vi i forvejen har et barn på kun 6 mdr så håber at mens kommer snart..... Har taget en test igår eftermiddags og i morges.. der er på begge 2 meget meget svage "skyggestreger" de er ikke til at se på billedet men man kan godt se dem irl... HÅBER på det bare er de berømte falske streger Valmed har ry for Vi har ikke som sådan haft nogle upsere men desværre har vi brugt "stå af i roskilde" metoden 2 gange.. Ja dumt i know men de 2 gange jeg før har været gravid har det taget os sååååå lang tid at vi ikke troede det kunne lade sig gøre på den måde Bum Bum håber min mens bare er forsinket for en gangs skyld her er et billede men som sagt er det ikke til at se.. de er svære at fange på et billede
Jeg kan altså godt ane noget.. Kom de inden for tid?
Altså på den øverste kan jeg godt se lidt..
Leob skriver: Jeg kan altså godt ane noget.. Kom de inden for tid?
den i går kom nok efter ca 5-7 min og den i morges kiggede jeg på i 2 min og så ikke noget, gik så ind til min barn og kiggede på den igen efter 2 timer og der var der en "skyggestreg" så man kan jo kun håbe på at den er kommet efter tid eller hvad man nu skal sige
AnthonsMor skriver: Altså på den øverste kan jeg godt se lidt..
øv ja så er det jo ikke kun mig der kan ane noget
Anonym skriver: øv ja så er det jo ikke kun mig der kan ane noget
Nej.. Så jeg tror lige du skal tage en igen i morgen
AnthonsMor skriver: Nej.. Så jeg tror lige du skal tage en igen i morgen
puha ja det bliver jeg jo nok nød til... hm kunne være man skulle prøve en clear blue
Anonym skriver: puha ja det bliver jeg jo nok nød til... hm kunne være man skulle prøve en clear blue
Den lyver i hvert fald ikke
Anonym skriver: den i går kom nok efter ca 5-7 min og den i morges kiggede jeg på i 2 min og så ikke noget, gik så ind til min barn og kiggede på den igen efter 2 timer og der var der en "skyggestreg" så man kan jo kun håbe på at den er kommet efter tid eller hvad man nu skal sige
Så ville jeg ikke stole på dem.. Men prøv og test igen i morgen og kig på dem inden for tiden.
Leob skriver: Så ville jeg ikke stole på dem.. Men prøv og test igen i morgen og kig på dem inden for tiden.
nej det er os det jeg tænker.. jeg har dog aldrig prøvet at få falske skyggestreger før.. heller ikke på valmed.. de 2 test jeg før har taget fra valmed har været bragende negative og har kun oplevet skyggestreger hvis der har været noget
meeen en gang skal jo være den første så må bare håbe det er en falsk skyggestreg på begge 2
tja jeg tror jeg prøver igen i morgen eller fredag hvis mens stadig ikke er dukket op...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128