1. scanning i dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. august 2009

Dictes mor

Det er idag vi skal afsted til den første scanning. Det er bare så spændende! Jeg både glæder mig og er nervøs. BAre alt er som det skal, men det tror jeg da at det er.
Nu er jeg har bare spændt på, om det er en date med dildoscanneren eller om v´jeg skal scannes uden på maven. HVordan blev I scannet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2009

Lise

Godmorgen,

Og held og lykke

Jeg blev scannet i mandags, hvor jeg var 9+1. Det foregik udenpå maven. I min første graviditet blev jeg scannet 7+0 med dildoscanneren - og jeg må sige at billederne 7+0 med dildoscanneren er meget bedre end billeder 9+1 udenpå...

Hvor langt er du?

Anmeld

5. august 2009

TbCp

Majastina skriver:

Det er idag vi skal afsted til den første scanning. Det er bare så spændende! Jeg både glæder mig og er nervøs. BAre alt er som det skal, men det tror jeg da at det er.
Nu er jeg har bare spændt på, om det er en date med dildoscanneren eller om v´jeg skal scannes uden på maven. HVordan blev I scannet?

Nej hvor bliver det spændende!!!!

Min første scanning startede de uden på maven, men jeg var ikke så langt henne som de troede, derfor måtte de bruge dildoscanneren også.... synes ikke det var så slemt

God fornøjelse Glæder mig til at høre mere

Anmeld

5. august 2009

Karo

Held og lykke med idag, det bliver godt nok spændende.

Det tidligeste jeg er blevet scannet er ved nf og der er man 12 uger henne og der scanner de udenvend.

Anmeld

5. august 2009

NaFe

IHHH vor spændene..der ik noget bedre end a se hvad det er man går og bære rundt på....

jeg blev scannet i uge 8 og det var med hr. dildo....

Anmeld

5. august 2009

oo

ja jeg kender jo kun Le dildoscannér indtil videre og han er da ... okay....din dildoscanner plejer da også at være en gentleman, ikke sandt??

jeg er såååå spændt på at høre hvad I får at se derinde!!

Anmeld

5. august 2009

Vinker

Uuuuhh hvor er det spændende Camilla - Kan godt forstå du også har lidt blandede tanker fordi man jo er så bange for der er noget der ikke er som det skal være, men du har sikkert ingen grund til at være bange

Håber ikke du ska ha tur med dildoen, men på den anden side gir den jo bare nogle mere klare billeder end udenpå maven - Jeg har aldrig prøvet andet end uden på maven og det er jeg nu meget glad for!

Glæder mig til at høre mere fra dig

Anmeld

5. august 2009

anna-jonas

Håber at i har fået en god oplevelse idag, og har set den lille "reje".

;-) Mette

Anmeld

6. august 2009

KWL

Åh...spændende. Der er ikke noget bedre end at kigge ind og se hvad der gemmer sig.

Håber det var en god oplevelse for jer

Mangen tanker og knus

Anmeld

6. august 2009

JustAnotherName

Håber I havde en god oplevelse, og at der var små dansende hop derinde.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.