Hvad skal jeg bruge - hanekam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.007 visninger
11 svar
1 synes godt om
25. februar 2014

Pikku Myy

Min søn er fast besluttet på at skulle have hanekam til fastelavn, men jeg er ikke lige inde i den store verden af produkter.

I min "vilde ungdom" brugte min bedste ven sæbe, men det var et værre griseri i regnvejr (og måske heller i voldsomt nemt at få ud af håret igen når man er 5 år) ...

Har I en god idé til hvad vi kan bruge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2014

MyLove E

Pikku Myy skriver:

Min søn er fast besluttet på at skulle have hanekam til fastelavn, men jeg er ikke lige inde i den store verden af produkter.

I min "vilde ungdom" brugte min bedste ven sæbe, men det var et værre griseri i regnvejr (og måske heller i voldsomt nemt at få ud af håret igen når man er 5 år) ...

Punker bruger æggehvider :-D
Da jeg var punker som barn til fastelavn, brugte vi husblas:-D:-D

Anmeld

25. februar 2014

Isabella_mor

Brug hårspray og føntørre. Det virker. Sprøjt, tør, sprøjt, tør det holder. Ellers så brug voks. Det skulle også holde godt, især i børnehår, det er jo så fint

Anmeld

25. februar 2014

Pikku Myy

MyLove E skriver:

Punker bruger æggehvider :-D
Da jeg var punker som barn til fastelavn, brugte vi husblas:-D:-D

Æggehvider vil nok resultere i det samme problem som sæben hvis det regner. Bliver husblas ikke opløst i regnvejr?

Anmeld

25. februar 2014

Pikku Myy

Brug hårspray og føntørre. Det virker. Sprøjt, tør, sprøjt, tør det holder. Ellers så brug voks. Det skulle også holde godt, især i børnehår, det er jo så fint

Ja, hans hår er meget fint. Så er det bedst med voks? Eller er voks/hårspray kartoffel/kartoffel?

Edit: I tilfælde af at det måske ikke gav helt mening: Er voks og hårspray lige godt til fint hår?

Anmeld

25. februar 2014

MyLove E

Pikku Myy skriver:

Æggehvider vil nok resultere i det samme problem som sæben hvis det regner. Bliver husblas ikke opløst i regnvejr?

Det virke fint for mig den gang:-D

Anmeld

25. februar 2014

Isabella_mor

Pikku Myy skriver:

Ja, hans hår er meget fint. Så er det bedst med voks? Eller er voks/hårspray kartoffel/kartoffel?

Edit: I tilfælde af at det måske ikke gav helt mening: Er voks og hårspray lige godt til fint hår?

jeg tænker at hårspray er lettest at få ud.... voks kan godt være genstridigt. 

Anmeld

25. februar 2014

Pikku Myy

Isabella_mor skriver:

jeg tænker at hårspray er lettest at få ud.... voks kan godt være genstridigt. 

Så ender det nok med at være den vej vi går

Anmeld

25. februar 2014

TNBC

Pikku Myy skriver:

Spørg før du køber. Tit har de jo tester. og de kan mærke på din søns hår, og fortælle dig hvad der er bedst og lettest med hans hår. og I kan prøve det ad.

Anmeld

26. februar 2014

MyLove E

Pikku Myy skriver:

Den gang jeg havde det, var der MEGA snevejr og den sad fint hele dagen:-D

Selvom det er 20år siden husker jeg det tydeligt. Det var nemlig en irriterende lille pige i KØBT sygeplejerske kostume som vandt.
Og her havde jeg stået i flere timer og sat og farve hår. Vi havde også selv lavet kostumet...

Hader stadig bedste udklædt prisen!! Totalt traumer :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.