Hvilken barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. februar 2014

pernillekm

Vi har været ud og kigge på jeg ved ikke hvor mange barnevogne. Endelig er vi kommet frem til at valget står mellem en emmaljunger og en Odder. Men hvilken foretrækker i og hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2014

Pigent

Jeg kender ingen af dem personlig, men er mest til Odder da man ofte ser emmaljunga hænger.

Har lige fået en mail om at hvis man køber en Emmajunga ved babysam så får man en luksus startpakke med hvor der er det mest nødvendig tilbehør til barnevognen i.
Der stod også man kunne spare 1000 kr eller der omkring på Odder barnevogn

Anmeld

25. februar 2014

L&V

pernillekm skriver:

Vi har været ud og kigge på jeg ved ikke hvor mange barnevogne. Endelig er vi kommet frem til at valget står mellem en emmaljunger og en Odder. Men hvilken foretrækker i og hvorfor?

Vi har en odder og er rigtig glad for den. Den har en go str er nem at pakke sammen også er der ramme under hele kassen hvilket jeg er super glad for

Anmeld

25. februar 2014

Rockertand

pernillekm skriver:

Der er masser af tråde med det samme spørgsmål, det er meget almindeligt, at valget står mellem de to - og meningerne er lige så delte, begge mærker har gode vogne.

Vi har prioriteret kvalitet og holdbarhed samt sikkerhed og har derfor valgt Odder X-dream, som er en fantastisk vogn, der stadig føles som ny her efter 3. barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.