Gravid og start på SOSU? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. februar 2014

oktoberbaby

Hejsa.

Mit spørgsmål er, at jeg har fået chancen for at starte på SOSU hjælper uddannelse til marts eller april.

Jeg vil rigtig gerne tage hjælper, assistenten og videre som sygeplejerske er min drøm. 

Mit spørgsmål er så, kan man være bekendt at sige ja, når man skal på barsel, og føde i oktober?

Og kan man overhovedet gå på barsel efter kun ½ års skolegang? 

Jeg er lige blevet tilbudt det, og jeg ved ikke hvad jeg skal svare, jeg ville rigtig gerne, men kan jeg pga min graviditet  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2014

Trekløver(:

oktoberbaby skriver:

Hejsa.

Mit spørgsmål er, at jeg har fået chancen for at starte på SOSU hjælper uddannelse til marts eller april.

Jeg vil rigtig gerne tage hjælper, assistenten og videre som sygeplejerske er min drøm. 

Mit spørgsmål er så, kan man være bekendt at sige ja, når man skal på barsel, og føde i oktober?

Jeg er lige blevet tilbudt det, og jeg ved ikke hvad jeg skal svare, jeg ville rigtig gerne, men kan jeg pga min graviditet  

Ville da takke ja til pladsen. Men ring og hør skolen omkring din situation

Anmeld

25. februar 2014

TNBC

oktoberbaby skriver:

Hejsa.

Ring til dem og hør hvordan de gør det.

Anmeld

25. februar 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg startede på hjælperen og måtte gå på barsel efter 7 uger. Det var intet problem

Jeg startede så bare forfra da min barsel var slut.

Held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.