Uge 31+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
5 svar
3 synes godt om
25. februar 2014

Mariekjellerup90

Føler næsten at min mave skind er ved at sprænge ;-) og hold hvor vi glæder os til lille bror kommer til verden :-) skal til scanning på torsdag for at se om hans hjerte slår mere regelmæssigt, men det er jeg sikker på at den gør glæder mig også til at se om han er begyndt at ligge med hovedet nedad, så han kan komme ud rigtig ;-) i kan lige få nogle billeder af min kæmpe mavse  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2014

liten-mamma

Mariekjellerup90 skriver:

Føler næsten at min mave skind er ved at sprænge ;-) og hold hvor vi glæder os til lille bror kommer til verden :-) skal til scanning på torsdag for at se om hans hjerte slår mere regelmæssigt, men det er jeg sikker på at den gør glæder mig også til at se om han er begyndt at ligge med hovedet nedad, så han kan komme ud rigtig ;-) i kan lige få nogle billeder af min kæmpe mavse  

Hold nu kæft, du har en sk*de SMUK mave!!!!  

Anmeld

25. februar 2014

Mariekjellerup90

liten-mamma skriver:

Hold nu kæft, du har en sk*de SMUK mave!!!!  

Mange tak for det  

Anmeld

25. februar 2014

asff

Mariekjellerup90 skriver:

Ja du er virkelig flot gravid! Jeg lignede mere bare ..en hval 

Anmeld

25. februar 2014

Mariekjellerup90

asff skriver:

Ja du er virkelig flot gravid! Jeg lignede mere bare ..en hval 

Hvor er du sød

Anmeld

25. februar 2014

LMX

Smuk mave på en flot kvinde. Jeg er 32+0 idag og ligner en der har spist for meget kage 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.