Hvornår er man højgravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

703 visninger
6 svar
3 synes godt om
25. februar 2014

Mor Christa

Godeftermiddag, damer
Jeg sad bare og undrede mig; Hvornår er man egentlig højgravid? Er det når man er trådt ind i 3. trimester eller er det når man har ramt de 36+6, eller hvornår er man?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2014

Kløver

Når man føler dig højgravid, stod der engang i et af babybladene

Når man bliver besværet så man har problemer med sko og strømper bla gange. Bliver besværet osv er jo meget forskelligt hvornår man bliver besværet og hvordan barnet tynger og fylder

Feks er jeg kun 20+2 me. Føler jeg nærmer mig stadiet, som 3 gangs gravid, hvor jeg først nåede dette stadie i uge 30-32 med de 2 andre

Anmeld

25. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

Mor Christa skriver:

Godeftermiddag, damer
Jeg sad bare og undrede mig; Hvornår er man egentlig højgravid? Er det når man er trådt ind i 3. trimester eller er det når man har ramt de 36+6, eller hvornår er man?  

Jeg vil sige når man træder ind i sidste trimester

Anmeld

25. februar 2014

Mor Christa

Maja84 skriver:

Når man føler dig højgravid, stod der engang i et af babybladene

Når man bliver besværet så man har problemer med sko og strømper bla gange. Bliver besværet osv er jo meget forskelligt hvornår man bliver besværet og hvordan barnet tynger og fylder

Feks er jeg kun 20+2 me. Føler jeg nærmer mig stadiet, som 3 gangs gravid, hvor jeg først nåede dette stadie i uge 30-32 med de 2 andre

Jeg har haft problemer med sko og strømper i mange uger hihihi

Føler nu alligevel ikke at jeg kan kalde mig højgravid, trods at jeg befinder mig i 3. trimester.. Er så også kun 28+3..

Anmeld

25. februar 2014

lineog4

Jeg følte mig først højgravid den sidste måneds tid

Anmeld

25. februar 2014

Kløver

Mor Christa skriver:

Jeg har haft problemer med sko og strømper i mange uger hihihi

Føler nu alligevel ikke at jeg kan kalde mig højgravid, trods at jeg befinder mig i 3. trimester.. Er så også kun 28+3..

Der var sådan en hel liste, og man skulle kunne svare ja på en vis del, men kan ikke huske dem, desværre

Anmeld

25. februar 2014

ano14316

efter 30+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.