Trykkende fornemmelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. februar 2014

Papillon

Den sidste uges tid, måske lidt længere, har jeg oplevet en trykkende fornemmelse i/ved/omkring livmoderen. Ved ikke helt, om det er det, andre vil kalde tyngdefølelse Jeg er også lidt i tvivl, om det bare er plukveer.

Det kommer gerne, når jeg "anstrenger" mig (fx cykler), men kan også komme uprovokeret. Nogle gange varer det bare et øjeblik, andre gange fortsætter det længe.

Hvad kan det være og er det helt normalt? Er det mon kroppens måde at sige "tag lige en pause"? Er 23+5 i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2014

Papillon

Mipmip, håber stadig på et svar fra andre med mere erfaring end mig  

Anmeld

25. februar 2014

Papillon

Prøver lige en sidste gang, der er som regel flere på siden henad dagen

Anmeld

25. februar 2014

Clisolka

Papillon skriver:

Den sidste uges tid, måske lidt længere, har jeg oplevet en trykkende fornemmelse i/ved/omkring livmoderen. Ved ikke helt, om det er det, andre vil kalde tyngdefølelse Jeg er også lidt i tvivl, om det bare er plukveer.

Det kommer gerne, når jeg "anstrenger" mig (fx cykler), men kan også komme uprovokeret. Nogle gange varer det bare et øjeblik, andre gange fortsætter det længe.

Hvad kan det være og er det helt normalt? Er det mon kroppens måde at sige "tag lige en pause"? Er 23+5 i dag

Føler du det hele falder ud af dig? Det følte jeg, da jeg havde tyngdefornemmelse under den sidste graviditet. Det var en grummer blærebetændelse 

Prøv at læg mærke til om din mave bliver hård - det bliver den tit ved en plukve 

Anmeld

25. februar 2014

Papillon

Babymor1013 skriver:

Føler du det hele falder ud af dig? Det følte jeg, da jeg havde tyngdefornemmelse under den sidste graviditet. Det var en grummer blærebetændelse 

Prøv at læg mærke til om din mave bliver hård - det bliver den tit ved en plukve 

Ikke rigtig, det føles bare tungt Jeg er blevet testet for blærebetændelse for knap to uger siden, der var ingenting - så håber og tror ikke det er det. Om ikke andet skal jeg til læge næste onsdag, så må det vise sig, om det skulle være det

Skal forsøge at mærke efter på min mave, det kan bare godt være lidt svært, mens man cykler

Og tak for svaret

Anmeld

25. februar 2014

Mama2012

Synes du skulle blive testet for blærebetændelse igen - det kan jo komme fra den ene dag til den anden.

Jeg bliver testet en gang om ugen, fordi jeg døjede rigtig meget med det under sidste graviditet

Anmeld

26. februar 2014

Papillon

Mama2012 skriver:

Synes du skulle blive testet for blærebetændelse igen - det kan jo komme fra den ene dag til den anden.

Jeg bliver testet en gang om ugen, fordi jeg døjede rigtig meget med det under sidste graviditet

Kan man godt have blærebetændelse uden at have hyppigere vandladningstrang og svie? Måske et dumt spørgsmål, men jeg ved det altså ikke

Anmeld

26. februar 2014

Kit

Hvis det er den følelse af, at understellet er på vej ud af åbningen, så hjalp det mig at skrue gevaldigt op for mine knibeøvelser.

Kunne genkende følelsen fra efter fødslen af min datter og var nok falde lidt af på knibeøvelserne. Så det var bare i gang igen i denne graviditet.

Så knib, knib, knib og bliv som de andre siger tjekket for blærebetændelse.

Anmeld

26. februar 2014

Mama2012

Papillon skriver:

Kan man godt have blærebetændelse uden at have hyppigere vandladningstrang og svie? Måske et dumt spørgsmål, men jeg ved det altså ikke

Når du er gravid er symptomerne anderledes end normalt. Man kan sagtens have blærebetændelse uden svie og uden mærkbart hyppigere vandladning.

Anmeld

26. februar 2014

modesty

Papillon skriver:

Ikke rigtig, det føles bare tungt Jeg er blevet testet for blærebetændelse for knap to uger siden, der var ingenting - så håber og tror ikke det er det. Om ikke andet skal jeg til læge næste onsdag, så må det vise sig, om det skulle være det

Skal forsøge at mærke efter på min mave, det kan bare godt være lidt svært, mens man cykler

Og tak for svaret

Mærk på din mave. Hvis du ikke er overvægtig, kan du meget nemt mærke en plukve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.