Apnøp-alarm...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

974 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. august 2009

Klumpe-dumpe

Ved ikke om dette er det rette forum, men prøver at spørge alle, da der jo ikke er så mange der har den (heldigvis)

Men er der nogen herinde der har eller har haft apnøp-alarm til jeres barn???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg flytter lige tråden til barnets søvn - det er det et rigtig godt enme i den kategori 

Håber du får svar. jeg kender ikke rigtig noget til det. - Har dog en veninde, hvis datter sov på en speciel madras til hun var nogen år gammel, fordi hun ikke trak vejret nogengange... 
hun klarede den kun pga madrassen.

Anmeld

4. august 2009

Klumpe-dumpe

Zafir skriver:

Jeg flytter lige tråden til barnets søvn - det er det et rigtig godt enme i den kategori 

Håber du får svar. jeg kender ikke rigtig noget til det. - Har dog en veninde, hvis datter sov på en speciel madras til hun var nogen år gammel, fordi hun ikke trak vejret nogengange... 
hun klarede den kun pga madrassen.

Det er gør du bare... Håber jeg kan finde det igen så... Er ikke en haj til at finde rundt herinde

Ps. madressen bruger man ikke mere. Nu er det en lille elektrode der sidder på barnets mave SÅ lærte du også noget idag...

Hilsen mig som hele dagen idag har sagt til min veninde... Få nu ungen ud af dåsen... (Sys ´det er den fedeste kommentar jeg længe har hørt

Anmeld

5. august 2009

sarahb

Min veninde havde madrasses og var rigtig glad for den, da hun mistede sin første datter mens hun sov så hun har haft en ro sjælen ved at bruge den...
Man skal så vide at de godt kan give falsk alarm.
Jeg ville ikke selv bruge den, da jeg ikk bekymrer mig om at miste til trods for min veninde gjorde, så fokuserer jeg hellere på det positive

Anmeld

5. august 2009

Klumpe-dumpe

sarahb skriver:

Min veninde havde madrasses og var rigtig glad for den, da hun mistede sin første datter mens hun sov så hun har haft en ro sjælen ved at bruge den...
Man skal så vide at de godt kan give falsk alarm.
Jeg ville ikke selv bruge den, da jeg ikk bekymrer mig om at miste til trods for min veninde gjorde, så fokuserer jeg hellere på det positive

Jeg har en til Malucca, dog ikke madressen som ikke bruges mere.

Jeg har den pga. jeg bla. har fundet hende blå da hun var mini.
OG det har også givet mig ro at vide at den ville give lyd... Og ja falske alarm giver den....

Men ville gerne i kontakt med nogle, da jeg gerne vil begynde at vænne mig af med den. da Malucca nu er en stor pige på 5½ mdr. Så ville bare høre folk hvordan de gjorde da de skulle vænnes af med den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.