28+2 med minichefens lillesøster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
2 svar
6 synes godt om
24. februar 2014

Mor Christa

Så ramte vi en ny uge (: maven er ikke vokset synderligt siden sidste uge, men den er nu stadig stooor, og udover bækkenløsning er jeg nu også begyndt at have ondt længere oppe i ryggen - det må være alt det med at tyngdepunktet ændrer sig osv er stadig pisse utålmodig, men der er jo liiige nogle uger endnu suk! Er så småt begyndt på babyværelset - dejligt! 

Bare et mavebillede og en Update herfra (: 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2014

Nadia&Daniel

Mor Christa skriver:

Så ramte vi en ny uge (: maven er ikke vokset synderligt siden sidste uge, men den er nu stadig stooor, og udover bækkenløsning er jeg nu også begyndt at have ondt længere oppe i ryggen - det må være alt det med at tyngdepunktet ændrer sig osv er stadig pisse utålmodig, men der er jo liiige nogle uger endnu suk! Er så småt begyndt på babyværelset - dejligt! 

Bare et mavebillede og en Update herfra (: 

Stadig en fin babyhule. Hvad er I begyndt på i børneværelset??

Anmeld

24. februar 2014

Mor Christa

Nadia&Daniel skriver:

Stadig en fin babyhule. Hvad er I begyndt på i børneværelset??

Mange tak  

jamen vi har sat puslebordet ind, samlet vuggen og lagt tøjet i skabet (: vi skal dog have det hele ud igen, der der lige skal males! Så skal jeg ud og købe wallstickers fra sebra - skovens dyr , og så mangler alle pyntegenstandende! Og de bliver også i skovens dyr fra sebra - de fleste ting hjemmelavet )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.