Håber på godt nyt fra lægen idag:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
5 svar
8 synes godt om
24. februar 2014

Lrm

Ih! Glæder mig til lægen ringer og forhåbentlig kan sige mit hcg er under 10! I onsdags var den på 22! 

Jeg har også kun lidt brunligt  udflåd nu! UnDskyld detaljer!

Synes det har været en lang proces! 2 udskrabninger fordi det hele ikke blev rager første gang. Det har ikke været sjovt 

Den 8 marts, er der gået 2 mdr siden første udskrabning! Så synes jeg har fortjent at komme igang med baby projekt igen..Så vi måske kan nå at få et dejligt barn i hænderne i 2014! 

Havde lige brug for at komme ud med det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2014

Mamalou

Lrm skriver:

Ih! Glæder mig til lægen ringer og forhåbentlig kan sige mit hcg er under 10! I onsdags var den på 22! 

Jeg har også kun lidt brunligt  udflåd nu! UnDskyld detaljer!

Synes det har været en lang proces! 2 udskrabninger fordi det hele ikke blev rager første gang. Det har ikke været sjovt 

Den 8 marts, er der gået 2 mdr siden første udskrabning! Så synes jeg har fortjent at komme igang med baby projekt igen..Så vi måske kan nå at få et dejligt barn i hænderne i 2014! 

Havde lige brug for at komme ud med det!

Jeg krydser fingere for, at I kan gå igang igen og snart står med en positiv test

Vh. Louise

Anmeld

24. februar 2014

LinLin

Det var da også lang tid

Anmeld

24. februar 2014

Lrm

LinLin skriver:

Det var da også lang tid

Ja mega!! Håber lægen ringer i aften som lovet!

Anmeld

24. februar 2014

Lrm

Mamalou skriver:

Jeg krydser fingere for, at I kan gå igang igen og snart står med en positiv test

Vh. Louise

Mange tak  

Anmeld

24. februar 2014

Lrm

Så kom tallet ned på 9! Så venter jeg bare på den lille smugle brunlig udflåd forsvinder i løbet af ugen, håber jeg! er glad nu er der håb forude! Håber jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.