Chokoladeganache

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

914 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. februar 2014

Mom2

Hej kagedamer.

Fik ikke lavet chokoladeganache i går og skal ligge kagen sammen i aften. Så vil lige hører om der er nogen af jer, der ved om jeg kan lave det i dag kl. 13.00 og komme det i kagen i aften eller om jeg skal ud i en chokolade mousse i stedet?

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

24. februar 2014

LMX

Profilbillede for LMX

Det kan du sagtens.. Bare stil den i fryseren et par timer så den er helt kølet ned inden du pisker den op. Det gør jeg tit så fyldet er så friskt som muligt.

Anmeld

24. februar 2014

Mom2

LMX skriver:

Det kan du sagtens.. Bare stil den i fryseren et par timer så den er helt kølet ned inden du pisker den op. Det gør jeg tit så fyldet er så friskt som muligt.

Fantastisk, mange tak for hurtigt svar

Anmeld

24. februar 2014

Mom2

LMX skriver:

Kan en mousse reddes hvis den skiller en lille smule? Af ukendt årsag skiller min mousse en lille smule :/

Anmeld

25. februar 2014

LMX

Profilbillede for LMX
Christina88 skriver:

Kan en mousse reddes hvis den skiller en lille smule? Af ukendt årsag skiller min mousse en lille smule :/

Argh sorry jeg var ikke på igår aftes. Nej en mousse som er skilt kan ikke reddes desværre 

Anmeld

25. februar 2014

Mom2

LMX skriver:

Argh sorry jeg var ikke på igår aftes. Nej en mousse som er skilt kan ikke reddes desværre 

Går nok, jeg fik det reddet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.