Su.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. februar 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Godmorgen dejlige piger 

Nogen herinde der har godt styr på mit held? 

Ej. Jeg søgte den 14 Februar SU, og de skriver at der er 2-3 ugers behandlings tid på en ansøgning. Den 28 er jo lønningsdag, og først der er der gået 2 uger siden jeg søgte. Er der nogen chance for at min SU "kommer til tiden" eller bør jeg begynde at advare min bankrådgiver om at den muligvis først kommer senere end forventet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2014

Na-Wi

Chancen for at du først får den 6 marts, vil jeg sige er stor. De udbetaler heldigvis hver torsdag

Anmeld

24. februar 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Na-Wi skriver:

Chancen for at du først får den 6 marts, vil jeg sige er stor. De udbetaler heldigvis hver torsdag

Pis!  Men typisk mit held! 

Anmeld

24. februar 2014

ECOchild.dk

Hej

Først - godt at du uddanner dig selv om du har børn. Det er altid en ekstra stor udfordring - jeg ønsker dig alt held!

SU udbetaler vel altid med tilbagevirkende kraft, men desværre er det min erfaring, at når noget skal ændres hos SU tager det altid længere tid.

Undersøg om der er særlige tillæg og ordninger for forældre.

Mvh. 

Lotte

www.ecochild.dk

basic økologisk babytøj

Anmeld

24. februar 2014

Na-Wi

Der er intet at gøre mht. SU selvom man har børn. Jeg har fået min SU ubetalt d. 6 og d. 13 i denne måned. Virkelig skod når man er enlig mor. De udbetaler når de udbetaler og man kan ikke gøre en dyt ved det desværre.

Anmeld

24. februar 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Na-Wi skriver:

Der er intet at gøre mht. SU selvom man har børn. Jeg har fået min SU ubetalt d. 6 og d. 13 i denne måned. Virkelig skod når man er enlig mor. De udbetaler når de udbetaler og man kan ikke gøre en dyt ved det desværre.

Det er da ikke skide smart. Æh, altså! 

Anmeld

24. februar 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

ECOchild.dk skriver:

Hej

Først - godt at du uddanner dig selv om du har børn. Det er altid en ekstra stor udfordring - jeg ønsker dig alt held!

SU udbetaler vel altid med tilbagevirkende kraft, men desværre er det min erfaring, at når noget skal ændres hos SU tager det altid længere tid.

Undersøg om der er særlige tillæg og ordninger for forældre.

Mvh. 

Lotte

www.ecochild.dk

basic økologisk babytøj

Jeg har søgt den SU jeg er berettiget til, ellers tak for påmindelsen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.