Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Louise <3 Isabella skriver: Jeg har også lige fået svar vi skal ikke betale in næste måned D vi har betalt for meget. Men fremover skal vi betale 348 kr. Så jeg klager ikke det er 1000kr mindre end vi har betalt indtil nu
Jeg har også lige fået svar vi skal ikke betale in næste måned D vi har betalt for meget. Men fremover skal vi betale 348 kr. Så jeg klager ikke det er 1000kr mindre end vi har betalt indtil nu
Tror du ikke jeg kan regne med samme beløb når C og jeg flytter sammen til Maj?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Louise <3 Isabella skriver: Lige et spørgsmål til de familier hvor begge forældre er på su :-)Hvor meget fripladstilskud får i til jeres barn?Jeg har lige været inde og rette da både kæresten og jeg er på su nu, hvor vi før var på kh og fik halv friplads.Beregneren sagde at vi ville få fuld friplads, men kan det passe?
Lige et spørgsmål til de familier hvor begge forældre er på su :-)Hvor meget fripladstilskud får i til jeres barn?Jeg har lige været inde og rette da både kæresten og jeg er på su nu, hvor vi før var på kh og fik halv friplads.Beregneren sagde at vi ville få fuld friplads, men kan det passe?
Vi er begge på su og betaler omkring 700kr om måneden. Vi bor i Sønderborg kommune.
Rikke _ Mor til Ida <3 skriver: Tror du ikke jeg kan regne med samme beløb når C og jeg flytter sammen til Maj?
MaLu8 skriver: Vi er begge på su og betaler omkring 700kr om måneden. Vi bor i Sønderborg kommune.
Louise <3 Isabella skriver: Nej. C får jo ikke forsørgertillæg, da han ikke er idas far (:
Nej. C får jo ikke forsørgertillæg, da han ikke er idas far (:
Jamen... Skal jeg så ikke betale tror du? Skriver lige på FB!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128