Min nr 2 kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. august 2009

KWL

Jeg jeg er helt gået i kage humør  Stakkels min familie

Er ret godt tilfreds men jeg kan ikke rigitg finde på hvordan kagerne skal se ud - derfor ligner den ret meget den første. Nå men jeg må jo finde inspiration på siden her.

Noget der pisser mig af - undskyld mit sprog - er kanten forneden. Ligemeget hvad jeg gør ligner det noget der er forkert!!!

Var det også svært for jer til at satrte med???

Kristine - der er mindst lige så klistret i dag igen
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2009

eliasogmor

Kristinewl skriver:

Er ret godt tilfreds men jeg kan ikke rigitg finde på hvordan kagerne skal se ud - derfor ligner den ret meget den første. Nå men jeg må jo finde inspiration på siden her.

Noget der pisser mig af - undskyld mit sprog - er kanten forneden. Ligemeget hvad jeg gør ligner det noget der er forkert!!!

ej hvor er den flot, gid jeg kunne..skal holde 23 års føsdag fredag og gad godt ha nogle rigtig flotte lagkager...

Anmeld

4. august 2009

Bondepigen

Kristinewl skriver:

Hvor er den bare rigtig flot!!!

Behøver man virkelig at blive klistret sådan ind... mister helt modet... Eller er det bare dig, der har den evne? 

Anmeld

4. august 2009

KarinaIda

Super flot Helt misundelig...

Anmeld

5. august 2009

sarahb

ej hvor er den flot. Jeg skal lave min første i morgen jubiii

Anmeld

5. august 2009

linemus

Den er rigtig flot.

Jeg har også haft svært ved kanterne. Du kan prøve at rulle en lang pølse og lægge omkring i kanten. Eller pynte med roayl icing eller (kold) smørcreme i en tylle.

Inspiration kan du finde mange steder. Prøv google billeder og skriv fondant eller kig på nogle af de mange kage-blogs, der er på nettet.

Stakkels familie?? Jeg ville da ikke have spor imod at være test-smager i dit køkken 

- Line

Anmeld

5. august 2009

KWL

bondepigen skriver:

Hvor er den bare rigtig flot!!!

Behøver man virkelig at blive klistret sådan ind... mister helt modet... Eller er det bare dig, der har den evne? 

Klistret ??? Tja...det er måske nok bare mig  HIHI

Anmeld

5. august 2009

KWL

linemus skriver:

Den er rigtig flot.

Jeg har også haft svært ved kanterne. Du kan prøve at rulle en lang pølse og lægge omkring i kanten. Eller pynte med roayl icing eller (kold) smørcreme i en tylle.

Inspiration kan du finde mange steder. Prøv google billeder og skriv fondant eller kig på nogle af de mange kage-blogs, der er på nettet.

Stakkels familie?? Jeg ville da ikke have spor imod at være test-smager i dit køkken 

- Line

Det med at rulle prøvede jeg på den første kage. Det var også okay men ikke godt. Tror måske bare jeg skal øve mig ....

Så når min familie ikke kan spise mere kage så skriver ejg bare til dig

Anmeld

5. august 2009

Bondepigen

Kristinewl skriver:

Klistret ??? Tja...det er måske nok bare mig  HIHI

Hehe, ja jeg bliver jo nok nødt til at lade det komme an på en prøve...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.