Hvornår vidste i det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2014

Jupiter

Jeg testede positiv 3+4 fordi jeg havde murren som mens, men vidste at der var for længe til den skulle komme 

Stregen var MEGET utydelig, men jeg vidste at den var god nok! De kommende dage blev den tydeligere, og så kom Gry lige pludselig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Havde du nogle symptomer eller var det bare en 6 sans ?  

I starten en 6 sans, min døende mor spurgte os om jeg var...

I ugen mellem jeg testede var jeg ved at besvime konstant, og kunne nærmest intet...samt at mine bryster virkelig begyndte at gøre av's, især når bh'en blev taget af og var oppe hver halve time om natten for at tisse..... Og mandagen testede jeg positiv :-) 

Anmeld

23. februar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg havde ikke rigtig nogen symptomer men min menstruation et meget præcis, så da den var to dage forsinket var jeg ret sikker på at jeg er gravid. Jeg er idag 16+6 

Anmeld

23. februar 2014

SKR

Jeg har begge gange vidst det med det samme. Udover en mærkelig følelse af det, har jeg også haft kvalme og træthed med det samme. Denne gang havde jeg endda "mælk" i det ene bryst før jeg testede. Og jeg har begge gange testet positiv 3+?. Så min krop reagere hurtigt

Anmeld

23. februar 2014

cwl

1. Var gået en måned over tid og testede negativ, men så begyndte jeg og blive ret så oppustet og så var den positiv.

2. Havde tørre hænder og havde kun en creme i tasken som jeg ikke havde brugt længe og den tog jeg så på, men fik kvalme af lugten og måtte vaske den af igen. Så testede jeg og den var positiv.

3. (Endte i SA) men allerede 2+3 havde jeg bare fornemmelsen af at den var der. Nogle dage senere fik jeg fornemmelsen af at mælken løb til. Testede meget svagt positiv 3+2

Anmeld

23. februar 2014

et-ønske

Jeg har aldrig haft en fornemmelse af om jeg var gravid - er begge gange blevet blæst omkuld af de to streger
Første gang testede jeg positivt 7+?? Denne gang 3+6  

Anmeld

23. februar 2014

Aabye

Hvor tidligt i jeres graviditet vidste i at i var gravide ? 

Vidste i det før i kunne teste og hvorfor ?  

Første gang jeg var gravid, fandt jeg ud af det efter jeg havde været til lægen.. Var simpelthen så syg så syg.. Kunne dårligt holde mig oprejst.. Jeg har været omkring 9 uger henne da jeg var ved lægen.. Det skal dog siges at jeg blødte som jeg plejede.. 

Anden gang vidste jeg det inden jeg testede..
Der var jeg 3+ et eller andet.. Men det var en mavefornemmelse der sagde mig at jeg var gravid..  

Anmeld

23. februar 2014

elskeratværemor

Startede med at spise 5 plader chokolade på en vagt, og tankerne kun var på chokoladen mens jeg stod og ekspederede (var i butik).. hvilkt jeg ALDRIG ville spise på 1 dag (var her 3+2)samt da jeg Var på løbebåndet om mandagen, fik pludselig virkelige stærke smerter i den ene side, plus blev hurtigt forpustet, og jeg var i rigtig god form... så droppede trænningen og kørte på apoteket og købte en clearblue for at få vished om at jeg ikk var blevet et helt testmonster og så stod der gravid... (3+4) 

Anmeld

23. februar 2014

Trekløver(:

Havde ingen symptomer, men testede positivt 3+3, fordi jeg var alt for nysgerrig og ikke kunne holde mig i skindet fik noget af en overraskelse, da der dukkede to røde streger op

Anmeld

23. februar 2014

-Sigrid-

Jeg vidste det ikke, jeg har kun været overbevist om det når jeg ikke har været... Men min veninde fortalte mig begge gange at nu var jeg gravid og skulle teste 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.