5+1 føler mig lidt oppustet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
11 svar
5 synes godt om
23. februar 2014

Sitrani

Så gik jeg ind i uge 6 Symptomerne er gået væk, men føler mig ret oppustet, og lignet også én der er det!!  Kan desværre ikke uploade billeder fra min tlf ellers jeg vist jer en lille bule.. Kan det passe min livmoder allerede udvider sig så meget..? Jeg er 2. gangs gravid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2014

AnnaK89

Nej desværre er det ikke din livmoder, men bare ren luft
Og det vil det være de første 10-12 uger

Jeg er 3. gangs i uge 11 og ligner en i uge 18 ca

Anmeld

23. februar 2014

Sandratoft

Sitrani skriver:

Så gik jeg ind i uge 6 Symptomerne er gået væk, men føler mig ret oppustet, og lignet også én der er det!!  Kan desværre ikke uploade billeder fra min tlf ellers jeg vist jer en lille bule.. Kan det passe min livmoder allerede udvider sig så meget..? Jeg er 2. gangs gravid...

I 6. uge er der slet ikke sket særlig meget med din livmoder, det er blot oppustethed

Anmeld

23. februar 2014

Sitrani

AnnaKJ skriver:

Nej desværre er det ikke din livmoder, men bare ren luft
Og det vil det være de første 10-12 uger

Jeg er 3. gangs i uge 11 og ligner en i uge 18 ca

nej mente heller ikke det ville gå SÅ stærkt... Er bare vildt oppustet og sådan synes jeg ikke det var første gang

Anmeld

23. februar 2014

Sitrani

Sandratoft skriver:

I 6. uge er der slet ikke sket særlig meget med din livmoder, det er blot oppustethed

ja det sku jeg også mene... Det føles også sådan! men mindes bare ikke at det føltes sådan første gang... Hehe...

Anmeld

23. februar 2014

Sujan

I min første graviditet tog jeg ikke så meget på og maven var ikke så stor før til sidst..

Er nu 10 uger med nr. 2 og ligner en der er halvvejs... Måtte droppe mine bukser i uge 7-8 og har allerede taget 3 kg på...
Er så vildt denne gang.. Er bange for jeg bliver kæmpe

Anmeld

23. februar 2014

Carina:-)

Jeg kan huske at jeg ikke kunne skjule det i uge 8 sidste gang.

Men ja det er bare luft for fostret er mikrolille endnu 

Anmeld

24. februar 2014

Sitrani

Sujan skriver:

I min første graviditet tog jeg ikke så meget på og maven var ikke så stor før til sidst..

Er nu 10 uger med nr. 2 og ligner en der er halvvejs... Måtte droppe mine bukser i uge 7-8 og har allerede taget 3 kg på...
Er så vildt denne gang.. Er bange for jeg bliver kæmpe

Hold da op ja, det kan jeg godt se! Tror også jeg blir stor her anden gang... Men så er der bare heller ingen tvivl om at det er en gravidmave, og at det ikke bare ligner man er blevet tyk

Anmeld

24. februar 2014

Sitrani

Carina:-) skriver:

Jeg kan huske at jeg ikke kunne skjule det i uge 8 sidste gang.

Men ja det er bare luft for fostret er mikrolille endnu 

Ja det er bare vildt at det kan gå så stærkt anden gang.... Utroligt man kan producerer så meget luft som bare er i maven - prutter jo ikke mere end jeg plejer Haha...

Anmeld

24. februar 2014

Mama2012

Ohhhh, no!!!

Frygter også at det løber af sporet denne gang! Var mikro lille sidste gang indtil de sidste to uger og tabte det hele på omkring fem minutter...

Har hørt, at det går hurtigere anden (og tredje og....) gang, og føler mig allerede MEGA oppustet og gravid nu i uge seks 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.