Er der en vej frem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
3 svar
3 synes godt om
23. februar 2014

Anonym trådstarter

Har bare haft meget mere lyst end min kæreste de sidste 4 år. Det ændrer sig desværre ikke på trods af mange snakke.

Nu tænker jeg, at jeg nok desværre bare har for stort et behov i forhold til ham og nok heller ikke har den selvtillid, der skal til for en dame at have en mand med meget mindre lyst (altså i forhold til afvisninger)

Er der kun tilbage at slå op? Altså er det så sort hvidt, som i take it or leave it?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2014

Kris89

Anonym skriver:

Har bare haft meget mere lyst end min kæreste de sidste 4 år. Det ændrer sig desværre ikke på trods af mange snakke.

Nu tænker jeg, at jeg nok desværre bare har for stort et behov i forhold til ham og nok heller ikke har den selvtillid, der skal til for en dame at have en mand med meget mindre lyst (altså i forhold til afvisninger)

Er der kun tilbage at slå op? Altså er det så sort hvidt, som i take it or leave it?

nu ved vi jo ikke hvor meget de drejer sig om... hvor længe i har været sammen, er der børn, har i hus..

synes der er mange ting der spiller ind.

umiddelbart ville det nu ikke være grund for mig bare at slå op.

Er der ikke mulighed for at tilfredsstille dig selv.? Hvad med at begynde at lege med dig selv mens han ligger ved siden af. Tror de fleste mænd vil tænde på det

Men det er jo kun dig der ved hvor slemt det er for dig og hvor meget det drejer sig om.

Anmeld

23. februar 2014

Carina:-)

Personligt tror jeg det skulle være slemt før jeg ikke gad mere.

Men samtidig ved jeg jo også godt at de færreste synes det er fedt at leve i et forhold hvor sex nærmest er ikke eksisterende.

Jeg har veninder der ikke har dyrket sex fordi de ikke havde lyst efter fødsel i flere år og så undrer de sig når manden så finder en ny....

Har du snakket med ham om det?

Hvis det vitterligt er et stort prob ,og du føler det er en belastning for jeres forhold må du sige det.

Og vil han ikke forsøge at ændre det ,det kan så også være svært hvis man ikke har lysten...Ja så må du gøre op med dig selv om du vil fortsætte 

Anmeld

23. februar 2014

Carina:-)

Nå nu kunne jeg lige se I har haft mange snakke....

Ja så ville jeg nok fortælle ham ,at det er uholdbart og at du også har et behov .

Jeg ville ikke kunne "nøjes" med at skulle tilfredstille mig selv ,da sex for mig er meget mere end orgasme.

Føler sgu med dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.