Gravid + kæledyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
6 svar
1 synes godt om
23. februar 2014

Anonym trådstarter

Hvor slemt kan det være for baby hvis man har katte som godt kan afsætte i spring hvis de ligger på ens mave? For det gjorde min kat igår og det gjorde da vildt ondt og synes jeg stadig kan mærke det i siden, nu er det første gang jeg er gravid og ved ikke så meget om hvad maven kan tåle er lidt over halvvejs i graviditeten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2014

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Hvor slemt kan det være for baby hvis man har katte som godt kan afsætte i spring hvis de ligger på ens mave? For det gjorde min kat igår og det gjorde da vildt ondt og synes jeg stadig kan mærke det i siden, nu er det første gang jeg er gravid og ved ikke så meget om hvad maven kan tåle er lidt over halvvejs i graviditeten

Din baby ligger godt beskyttet inde i maven.
Vores hund har heller ikke lige helt en forståelse for at maven ikke er en legeplads, og jeg har kun 9 dage igen. Så du bør ikke være bekymret

Anmeld

23. februar 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Baby ligger godt beskyttet inde i maven, så det skal du ikke være nervøs for 

Med min første skulle jeg også være springpude for katten - men hun fandt hurtigt ud af at lillebror sparkede for meget 

Anmeld

23. februar 2014

mrhl

Baby ligger beskyttet godt derinde. Dermed ikke sagt at maven kan tåle alt :p
Da jeg var i midten af graviditeten kom min kæreste i søvne til at give mig et knæ rimelig hårdt i maven, og jeg blev meget forskrækket, og jeg kunne mærke babyen hoppede rundt derinde som om hun var bkevet "vækket".... Men der skete ikke noget ved det

Anmeld

23. februar 2014

B&J

Babymor1013 skriver:

Baby ligger godt beskyttet inde i maven, så det skal du ikke være nervøs for 

Med min første skulle jeg også være springpude for katten - men hun fandt hurtigt ud af at lillebror sparkede for meget 

godt lille bror kunne give igen..

og TS din baby putter godt der inde og er godt beskyttet, det fandt jeg ud af efter jeg besvimede og lande lige på maven

Anmeld

24. februar 2014

Clisolka

B&J skriver:

godt lille bror kunne give igen..

og TS din baby putter godt der inde og er godt beskyttet, det fandt jeg ud af efter jeg besvimede og lande lige på maven

Hihi ja, der var for meget gang i maven, til katten ville ligge hos mig

Anmeld

24. februar 2014

B&J

Babymor1013 skriver:

Hihi ja, der var for meget gang i maven, til katten ville ligge hos mig

PJAT det er gratis massage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.