Jeres barns/børns sjoveste citat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi ligger og vågner alle 3 inde i dobbeltsengen. Jeg har ikke BH på. X sætter sig op, kigger på mig og siger "mor bryster!" "Maaaaaange bryster"  Hahahaha. Tak skat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2014

Wetlesen

Jeg var hjemme og besøge min søster og mine to nevøer på 4 år. Jeg sidder med min dreng og ammer, og de kigger nysgerrigt og synes, at det er super sjovt. Jeg prøver at forklare dem, at min dreng spiser.

Lige pludselig udbryder den ene til mig søster: "Mor, der er ikke pålæg på".

Og min søster og jeg kigger undrende på hinanden. Og han fortsætter så: "Der kommer rugbrød ud af mosters bryster"!

Det var sgu ret morsomt!

Anmeld

25. februar 2014

bonnie81

min datter på 3,6 år

vi sidder og spiser slik og hun synes hun har fået for lidt så far siger at der er børn i afrika der aldrig får slik

Silje " heller ikke om fredagen" ???

Far " nej heller ikke fredagen"

Silje " så vil jeg aldrig nogen sinde til afrika"!!!!!

Anmeld

25. februar 2014

Majbriteriksen

Vi er alle 4 ude at køre (mor,far, rasmus ca5år og lillebror) far bremser hårdt op, da der løber et dyr over vejen. Rasmus spørger til hvorfor? jeg forklare ham at der løb en hare over vejen, så det var for at vi ikke kørte den ned. Rasmus spørger, var det påskeharen???  jeg svarer, øhhh det ved jeg ikke og forsøger at kvæle et grin. JAMEN MOR, havde den en kurv i hånden???? Måtte jo sige nej, og blev enig med sønnen om at det nok ikke var påskeharen  så 

Anmeld

26. februar 2014

SHERO

Mens jeg var højgravid med lillesøster:

Mig: aav
Elias: hvorfor siger du av mor?
mig: Det var lillesøster der sparkede
Elias: nåhh okay, Det er fordi hun ikke kan lide dig Mor..

Logik for børn..

Anmeld

26. februar 2014

Bettina19

Haha!!!  

elsker de kommentarer børnene kommer med nogle gange...

Felix på 2,5 år har godt nok også kommet med en del bemærkninger.

vi sidder i stuen og jeg har lagt mærke til at Felix gemte så lidt hvorefter han kommer over til mig og jeg tydeligt kan lugte han har laver "noget"

Mig: Felix har du lavet Pupu (det er det ord vi bruger herhjemme )

Felix: Neeej moar 

Mig: er du sikker?

Felix: jaa ( med et smøret smil)

Mig: Nå, hvem er det så?

Felix løber hen til far og peger direkte på ham og udbryder: Far gjord det!

Mig: Felix du ved godt man ikke må lyve

Felix: Jaah, man må ikke lyve far, puha!!

haha kan ikke lade værd med at grine lidt og far så godt nok også sjov ud i ansigtet efter den kommentar. <3

Anmeld

28. marts 2014

Fine_007

I sidste måned havde min nevø på 3 år fødselsdag..

Mig: Malthe, hvad ønsker du dig i fødselsdagsgave?
Malthe: en lyshåret pige

Anmeld

28. marts 2014

tweety2060

Vi er ude at gå med vores datter på 3 år
Pludselig udbryder hun ud i det blå " (k)æft min numse gør ondt!" Og går upåvirket videre.
Vi var flade af grin og overrasket over udbruddet...

Anmeld

28. marts 2014

Astrid1984

Knægten herhjemme på 5 år har sagt følgende: Når jeg bliver storebror vil jeg være vicepræsident.

Anmeld

28. marts 2014

FamilienSørensen

Hvor er det her en hyggelig tråd og jeg har lige været de første par sider igennem og har liket jeres sjove historier

Jeg har også mange historier, men det vi hører meget for tiden fra Christian på 2½ er:

Christian: Min stor dreng.
Jeg: Hvad er lillebror så.
Christian: Lille baby - neeej mor lillebror lille dreng
Jeg: Godt skat - hvad er mor så?
Christian: Mor er lille dame.
Jacob på 25: Christian hvad er far så?
Christian: Far er gammel mand.

Christian og jeg sad i går aftes og hyggede, så siger jeg: Christian efter du har spist honningmelon færdig, så skal du i seng.
Så siger Christian: Mig sov ind på mor far værelse.
Hvor jeg svarer: Nej Christian ikke i dag.
Christian skynder sig så at glide ned af sengen og rende ind til Jacob, mens han siger: Åh nej mig lige spørg far.
Da han kommer ind til Jacob, spørger han: Far mig sov  ind på mor far værelse.
Jacob svarer så: Hvad siger mor (fordi at alle hankøn her hjemme ved at det er MIG der bestemmer)
Så siger Christian meget stille: Mor siger nej.
Jacob siger så: Så siger far også nej, du må en anden gang.
Christian skynder sig ud til mig i køkkenet og siger forskrækket: Åh nej, hvor han derefter kigger på mig, smiler til mig og siger: Moar be om.

Også lige en sidste: Børnene har fundet på at, når vi tager ud på altanen og skyder med dartpile hedder det BUM BUM, Rasmus på et år fandt på det.

Rasmus: Bum Bum
Christian: Neej lillebror bum bum kommer lem!!! (altså vi må kun lege Bum Bum når vi kommer hjem)

Men jeg er begyndt at synes at alle de nye ord Christian gerne sige/efterligne lyder utrolig sjove.

Knus 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.