Jeg har et spørgsmål fra en veninde som har fået foretaget en abort for ca et år siden. Hun var 8 uger henne da hun fik aborten, men hendes mave har formet sig som om hun er gravid. Ikke som i højgravid, men den har fået den der lidt runde form, og har haft mange symptomer på graviditet siden, men hun tester hele tiden negativ både i blodprøve men også alm test.
Er der andre der har fået en mere rund mave efter de har fået en abort. Både læge, og familie synes det godt kunne ligne hun var omkring 20. Uge som førstegangsgravid, men lægen nægter at skanne hende, og det tager hårdt på hende psykisk. 1. Hun var/er selv modstander af abort, men tidspunktet og pengene var ikke til det, og hun blev gravid på p-piller, så hun havde brugt en form for beskyttelse.
Derudover er hende mave bliver helt forkert efter aborten. Hun har været indlagt med ambulance mange gange pga mavekramper som de ikke ved hvad skyldes, visse mad-typer kan hun ikke tåle længere f.eks. Mælk og visse typer kød.
Kort sagt: nogen der stadig har set gravide ud og har haft symptomer på graviditet efter deres abort?(hun fik den hvor man "bare" selv skulle tage pillerne.
Og er der nogen der har prøvet at kroppen er helt "ødelagt" efterfølgende? Hun har virkelig mange mén efter aborten.

Da jeg selv kun har oplevet en sa kunne jeg ikke rigtig svare hende på det, så lovede derfor at spørge herinde i håb om nogen kunne hjælpe med svar
Anmeld