Urinprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
6 svar
5 synes godt om
23. februar 2014

miss freja

Hej alle 

Jeg er gravid med barn nr. 2. Jeg skal til første lægeundersøgelse på tirsdag, og jeg er lige blevet i tvivl om, hvordan det nu er med den urinprøve man skal have med - skal det være morgenurin eller frisk urin?

Jeg har først en tid om eftermiddagen,  så det har lidt betydning om det skal være det ene eller andet. ... jeg kan simpelthen ikke huske det fra første graviditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2014

Sander&Vitus-Mor

miss freja skriver:

Hej alle 

Jeg er gravid med barn nr. 2. Jeg skal til første lægeundersøgelse på tirsdag, og jeg er lige blevet i tvivl om, hvordan det nu er med den urinprøve man skal have med - skal det være morgenurin eller frisk urin?

Jeg har først en tid om eftermiddagen,  så det har lidt betydning om det skal være det ene eller andet. ... jeg kan simpelthen ikke huske det fra første graviditet

Jeg skulle bare tisse dernede :-)

Anmeld

23. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

tissede også bare hos lægen...

men ellers sagde de at det var bedst med frisk urin og helst have at man først tisser en lille smule og så stopper og tager det næste der kommer for det mindsker hvor meget slim osv der ellers kan komme med

Anmeld

23. februar 2014

elskeratværemor

Jeg skulle os bare ud på toilettet og tisse i en kop da jeg var deroppe:-)

Anmeld

23. februar 2014

miss freja

Er det det samme hos jordemoderen? 

Anmeld

23. februar 2014

Sander&Vitus-Mor

miss freja skriver:

Er det det samme hos jordemoderen? 

Ja, første gang. De andre gange har jeg fået et aflangt glas med hjem, så jeg har kunne lave dem hjemmefra inden jeg kørte :-)

Anmeld

23. februar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Her skal jeg hos lægen tisse deroppe, de har glas mv.

Hos jordemoderen skal jeg selv have urinprøve med og der skal det være morgenurin. Glassene kan købes i Matas til under 10 kroner stk. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.