Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er idag 15 uger henne og 2 gangs gravid. Når jeg slappet af har jeg sammem trækning i underlivet, det kan gøre temmelig ondt men kan sagtens holde det ud det dog ubehageligt. Det kan også forekomme hvis jeg blot er ude at gå en tur. Det følelse nærmest som veer borset fra styrken. Hvad kan det mon være? Burde jeg søge læge?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia1991 skriver: Er idag 15 uger henne og 2 gangs gravid. Når jeg slappet af har jeg sammem trækning i underlivet, det kan gøre temmelig ondt men kan sagtens holde det ud det dog ubehageligt. Det kan også forekomme hvis jeg blot er ude at gå en tur. Det følelse nærmest som veer borset fra styrken. Hvad kan det mon være? Burde jeg søge læge?
jeg tænker plukveer nok.
livmoderen arbejder.
Husker ikke plukveer fra min første graviditet. Gør plukveer ondt syntes der er delte meninger om det, og de her Gør nas
Nadia1991 skriver: Husker ikke plukveer fra min første graviditet. Gør plukveer ondt syntes der er delte meninger om det, og de her Gør nas
altså dem jeg får er bare meget ubehagelige..
ved ikke lige hvorfor du mon så har ondt....hva med ligament smerter de gør nemlig meget ondt hos mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128