Første sæt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
7 svar
5 synes godt om
22. februar 2014

oktoberbaby

Selvom jeg kun er 5+3 har vi allerede lige fået et enkelt sæt en af døren, som jeg lige ville flashe, synes det er så sødt og neutralt 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2014

san

oktoberbaby skriver:

Selvom jeg kun er 5+3 har vi allerede lige fået et enkelt sæt en af døren, som jeg lige ville flashe, synes det er så sødt og neutralt 

Hold da op så vil jeg gerne se hvor meget du har købt når du så er i uge 20 hehe... sødt, tillykke med det..

Anmeld

22. februar 2014

Rødhætte

oktoberbaby skriver:

Det er da bare super sødt!

Anmeld

22. februar 2014

Carina:-)

oktoberbaby skriver:

Nuttet

Hvor har du købt det?

Anmeld

22. februar 2014

oktoberbaby

Carina:-) skriver:

Nuttet

Hvor har du købt det?

Det er såmænd fra H&M 

Anmeld

22. februar 2014

Købmagerkonen

oktoberbaby skriver:

Hvor er det fint! ... og jeg har skam allerede købt lidt selvom jeg endnu ikke er gravid Jeg kunne ikke dy mig da der var januarudsalg

Anmeld

23. februar 2014

Nadia1991

Hehe det var også mit første sæt. Ved endnu ikke om vi skal have en dreng eller pige så syntes det var meget neutralt kunne slet ikke dy mig :-).

Anmeld

23. februar 2014

Nadia1991

Det var på tilbud til 50 kr for sættet og gav 30kr for sokkerne. Kan slet ikke stå for et kup

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.