hjælp!! mad til klassefest..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.974 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. februar 2014

mortilfreja

Vi skal til fest i min datters klasse på mandag og skal tage en ret med til en fælles buffet..

Men hvad søren skal jeg finde på at lave? Det skal være noget nemt og hurtigt, da jeg først har fri kl 16 og vi skal være der kl 17

Har i nogen ideer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2014

TNBC

mortilfreja skriver:

Vi skal til fest i min datters klasse på mandag og skal tage en ret med til en fælles buffet..

Men hvad søren skal jeg finde på at lave? Det skal være noget nemt og hurtigt, da jeg først har fri kl 16 og vi skal være der kl 17

Har i nogen ideer??

Lav frikadeller i morgen. Så skal de bare varmes.. eller kartoffelsalat. Eller pølsehorn.. altid godt når der er børn.

Anmeld

22. februar 2014

esioul

mortilfreja skriver:

Har i nogen ideer??

kartoffelsalat

frikadeller

kartoffelsalaten kan laves dagen før.

Og frikadellerne kan også laves i forvejen og fryses ned.

Anmeld

22. februar 2014

Leneur

mortilfreja skriver:

Har i nogen ideer??

En gang porre/skinketærte, der kan laves i morgen. Pastasalat med alt godt i. Fyldte pandekager. Pizza. Sherpards pie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.