Forskellen på 3+2 & 4+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
4 svar
7 synes godt om
22. februar 2014

JGeo

Hej alle gravide/tidligere gravide

Jeg kan ikke lade være med at teste, om jeg stadig er gravid..
Jeg har sådan en angst for at abortere..
Eller bare, at jeg slet ikke er gravid alligevel,
Selvom jeg med min sunde fornuft godt ved jeg er gravid udfra alle mine positive tests.
Måske det er fordi det er så stor en drøm for mig.
Det føles helt uvirkeligt.

Jeg er simpelthen så glad og lykkelig,
Men samtidig ufatteligt angst for at abortere.
Andre der har eller har haft det sådan?

Udviklingen i mine tests er jo rimelig god.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2014

oktoberbaby

Jeg har det på helt samme måde..

Min graviditet var slet ikke planlagt, men pga min diabetes og nogle andre ting er jeg bare KONSTANT bange, jeg skulle gerne være 5+3, men hver gang jeg går på WC er jeg bange for der kommer blod, jeg er bange for det måske er uden for livmoderen, osv osv.. Det er virkelig ikke sjovt!

Selvom vores slet ikke var planlagt, er vi rigtige glade nu, og er SÅ bange for det! 

Anmeld

22. februar 2014

JGeo

oktoberbaby skriver:

Jeg har det på helt samme måde..

Min graviditet var slet ikke planlagt, men pga min diabetes og nogle andre ting er jeg bare KONSTANT bange, jeg skulle gerne være 5+3, men hver gang jeg går på WC er jeg bange for der kommer blod, jeg er bange for det måske er uden for livmoderen, osv osv.. Det er virkelig ikke sjovt!

Selvom vores slet ikke var planlagt, er vi rigtige glade nu, og er SÅ bange for det! 

Jeg er også bange for der er blod hver gang jeg er på WC

Det er ikke sjovt at gå og frygte sådan

Jeg glæder mig til at komme så langt hen, hvor jeg skal til NF eller til jeg er så langt henne, hvor det kan ses. Så kan det være det kan give lidt ro i sindet.

Anmeld

23. februar 2014

Mariam90

JGeo skriver:

Selvom jeg med min sunde fornuft godt ved jeg er gravid udfra alle mine positive tests.

Oh Tillykke søde gravide kvinde

Jeg har også haft det på samme måde og kiggede på papiret hver gang jeg tørrede mig.. Du skal måske få det bekræftet hos din egen læge så blir du mere rolig. Du behøver ikke flere test fordi du er gravid nu 

Spis og nyd det nu så håber vi at du ikke bliver ramt af kvalme fordi det er nok det værste syns jeg 

Lad være med at læse om andre som aborterer, jeg fik selv brunt udflåd o lidt lyserødt men kroppen rensede bare det sidste gamle blod og nu er jeg 16+1 og er begyndt at få det bedre med kvalme.. Når du først ser lille babys hjerteblink vil du virkelig forstå at du er gravid og venter en rigtig baby  Glad på din vegne 

Anmeld

23. februar 2014

Sitrani

JGeo skriver:

Jeg har det sæet ikke sådan selv, og har heller ikke haft det sådan i min første graviditet.... Men kan da forestille mig at det er ubehageligt at gå og tænke sådan! Selvfølgelig er der altid en chance, men nyd du bare at du er gravid!!! Og tænk på, at HVIS du aborterer så er det nok kroppens måde at skelne mellem et sundt og et sygt foster... Og jeg vil hellere accepterer en spontan abort, end at få et barn med misdannelser, eller en farlig sygdom eller lign. Sådan har jeg det list mht. aborter.. Med mindre man er én af dem, der bare aborterer tit, og har svært ved at fastholde en graviditet... Så er det selvfølgelig ikke så godt.....

Held og lykke med graviditeten! Håber du snart får en anden følelse end angst omkring det - for det er virkelig det smukkeste i verden <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.