Hikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.219 visninger
2 svar
1 synes godt om
22. februar 2014

Mariekjellerup90

Hej.

jeg vil lige hører hvor i mærker hikke henne af, når babyen hikker inde i jeres mave ? Altså jeg mærker det ved mit underliv ved mit skam ben, betyder det så han har vendt sig med hovedet nedad ? Da jeg er lidt nervøs for at han stadig ligger med hovedet opad 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2014

Bb3031

Hej.

jeg vil lige hører hvor i mærker hikke henne af, når babyen hikker inde i jeres mave ? Altså jeg mærker det ved mit underliv ved mit skam ben, betyder det så han har vendt sig med hovedet nedad ? Da jeg er lidt nervøs for at han stadig ligger med hovedet opad 

Under begge mine graviditeter har jeg mærket hikke lige over skambenet og begge gange har baby lagt med hovedet nedad og numsen i vejret  Jeg har begge gange gættet på at baby måtte lige med hovedet nedad, netop pga stedet, hvor jeg mærkede hikken - og begge gange fik jeg det bekræftet ved jordemoderen  Hikke kommer fra mellemgulvet og lyden kommer ud af munden, så det giver jo god mening, at baby derfor må ligge med hovedet nedad, hvis du mærker hikken ved skambenet 

Anmeld

22. februar 2014

Sitrani

Mariekjellerup90 skriver:

Hej.

Da jeg var gravid med min datter var det forskelligt hvilken vej hun vendte da hun billede ... Men ja umiddelbart kan det da godt betyder at han ligge den rigtig vej nu Hvis himlen kommer det samme sted fra hver gang og det er så langt nede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.