modningsveer :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. februar 2014

Lukas&Liam<3

Kl 13 startede hvad jeg troede var veer, de har bare slet ikke taget til og jm siger det bare er modningsveer. Fantastisk
Hvor lang tid går der så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2014

Elbæk

Maria&Lukas skriver:

Kl 13 startede hvad jeg troede var veer, de har bare slet ikke taget til og jm siger det bare er modningsveer. Fantastisk
Hvor lang tid går der så?

Jeg havde modningsveer en helt uge før jeg gik i fødsel. Og de kom kun når jeg lå ned. Mega ubehageligt. 

Anmeld

22. februar 2014

Lukas&Liam<3

Elbæk skriver:

Jeg havde modningsveer en helt uge før jeg gik i fødsel. Og de kom kun når jeg lå ned. Mega ubehageligt. 

Øv
Mine har varet i 6 timer hvart 5-6 min og der sker bare ikke mere /:

Anmeld

22. februar 2014

Elbæk

Maria&Lukas skriver:

Øv
Mine har varet i 6 timer hvart 5-6 min og der sker bare ikke mere /:

Det lyder til at det måske snart er tid så, kan være at de tager til i løbet af natten eller dagen i morgen 

Anmeld

22. februar 2014

Lukas&Liam<3

Elbæk skriver:

Det lyder til at det måske snart er tid så, kan være at de tager til i løbet af natten eller dagen i morgen 

Jeg håber tør dårlig ligge mig til at sove. Tvivler egentlig også på jeg kan

Anmeld

22. februar 2014

Elbæk

Maria&Lukas skriver:

Jeg håber tør dårlig ligge mig til at sove. Tvivler egentlig også på jeg kan

Sørg for at få slappet godt og grundet af i hvert fald, for du får jo brug for dine kræfter, hvis de endelig tager til.. Og jeg er sikker på at hvis du falder i søvn, skal du nok vågne hvis det sker.. STort knus herfra! og så håber jeg du snart har din guldklump i armene 

Anmeld

22. februar 2014

Lukas&Liam<3

Elbæk skriver:

Sørg for at få slappet godt og grundet af i hvert fald, for du får jo brug for dine kræfter, hvis de endelig tager til.. Og jeg er sikker på at hvis du falder i søvn, skal du nok vågne hvis det sker.. STort knus herfra! og så håber jeg du snart har din guldklump i armene 

Tak er heller ikke bange for ikke at vågne men at de går i sig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.