Jeres mening?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

907 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. februar 2014

Anonym trådstarter

Hej baby.dk

Har i et stykke tid gået og spekuleret over det her "lille problem"

Har en kammerat og det vi været i mange år efterhånden ..
I sommers havde vi en flirt, men det endte da jeg blev forelsket i ham og det kunne han ikke lige, da han er bange for at blive såret..
Vi har stået hinanden tæt med oppe/nedture , problemer med venner og familie ved vi hvor vi hinanden er..
Dog har vi selv været lidt uvenner i gennem årerne men altid blevet gode igen..

Vi har været igennem en stor ting sammen og været der for hinanden..

Vi ses Ikk tit, men snakker næsten sammen hverdag på SMS..

Vi sås så igår efter vi Ikk har set hinanden i 2 1/2 måned men stadig sms'et..

Han kan slet Ikk lade mig være når han ser mig, krammer mig hårdt ind til sig, kysser mig, nusser mig og man kan mærke at han nyder mit selskab ..

Tror i han har skjulte følelser for mig? Eller udnytter han bare situtationen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2014

Elbæk

Anonym skriver:

Hej baby.dk

I sommers havde vi en flirt, men det endte da jeg blev forelsket i ham og det kunne han ikke lige, da han er bange for at blive såret..
Vi har stået hinanden tæt med oppe/nedture , problemer med venner og familie ved vi hvor vi hinanden er..

Han kan slet Ikk lade mig være når han ser mig, krammer mig hårdt ind til sig, kysser mig, nusser mig og man kan mærke at han nyder mit selskab ..

Det er svært at sige ud fra det du beskriver, nu ved man jo ikke hvordan han er som person.

Men nu er mænd ikke så kompliceret som os kvinder, det kan jo være at han bare nyder at være sammen med dig og viser dig det på den måde. 

Anmeld

23. februar 2014

Anonym trådstarter

Elbæk skriver:

Det er svært at sige ud fra det du beskriver, nu ved man jo ikke hvordan han er som person.

Men nu er mænd ikke så kompliceret som os kvinder, det kan jo være at han bare nyder at være sammen med dig og viser dig det på den måde. 

Ja Og jeg må Ikk ligge for meget i det. For så ender det bare med at jeg bliver såret (igen)

Anmeld

23. februar 2014

Elbæk

Anonym skriver:

Ja Og jeg må Ikk ligge for meget i det. For så ender det bare med at jeg bliver såret (igen)

Har du snakket med ham om det? eller prøvet på det? måske har han en forklaring på hvorfor han gør som han gør. 

Anmeld

23. februar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Hej baby.dk

Det er svært at sige ud fra hvad du skriver.

Ja der kan være noget, men det kan også være at han nyder dit selskab, og nogle er mere kærligere end andre..

Men du er nød til at snakke med ham, finde ud af hvad han tænker. For hvis du sætter dig op mod et forhold, og det så viser sig at han ikke vil det, vil du blive såret.
Men hvis han er intresseret, men måske ikke vil tage det hurtigt, er det jo super.
men du er nød til at snakke med ham, for vi kan ikke fortælle dig hvad han føler.

Anmeld

23. februar 2014

Anonym trådstarter

Elbæk skriver:

Har du snakket med ham om det? eller prøvet på det? måske har han en forklaring på hvorfor han gør som han gør. 

Det gjorde jeg i sommers, og siden da har jeg holdt mine følelser for mig selv, for at beskytte mig selv ..

Håber måske på at han en dag vil åbne sig..

Anmeld

23. februar 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Det er svært at sige ud fra hvad du skriver.

Ja der kan være noget, men det kan også være at han nyder dit selskab, og nogle er mere kærligere end andre..

Men du er nød til at snakke med ham, finde ud af hvad han tænker. For hvis du sætter dig op mod et forhold, og det så viser sig at han ikke vil det, vil du blive såret.
Men hvis han er intresseret, men måske ikke vil tage det hurtigt, er det jo super.
men du er nød til at snakke med ham, for vi kan ikke fortælle dig hvad han føler.

Nej det har du ret i , at i ikke kan.
Vi havde snakken i sommers hvor jeg tog lidt afstand fra ham..

Ørn jeg prøver Ikk at ligge så meget i det, for tænker hvis han vil ha mig havde han nok vist det.

Anmeld

23. februar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Det gjorde jeg i sommers, og siden da har jeg holdt mine følelser for mig selv, for at beskytte mig selv ..

Håber måske på at han en dag vil åbne sig..

Det er over et halvt år siden, det kan have ændret sig.
Hvis du vil vide om der er noget i det, er du nød til at snakke med ham.

Heller få klare svar end at flyve rundt på en lyserød sky og tro at du har fundet en skøn fyr.

Anmeld

23. februar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Nej det har du ret i , at i ikke kan.
Vi havde snakken i sommers hvor jeg tog lidt afstand fra ham..

Ørn jeg prøver Ikk at ligge så meget i det, for tænker hvis han vil ha mig havde han nok vist det.

Ikke alle fyre er gode til at vise/fortælle om deres følelser. Og du gør jo faktisk det samme, ved ikke at sige noget.

Det kan jo også være at han venter på at du siger noget.

Jeg hader også selv de samtaler(bare omvendt, men at jeg ikke er intresseret), for det er ikke rart, men heller det end at den anden bliver ved med at tro at der er en mulighed.

Anmeld

23. februar 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Det er over et halvt år siden, det kan have ændret sig.
Hvis du vil vide om der er noget i det, er du nød til at snakke med ham.

Heller få klare svar end at flyve rundt på en lyserød sky og tro at du har fundet en skøn fyr.

Ja lige præcis
Tror simpelthen jeg er bange for endnu en afvisning ..
Da jeg efterhånden har fået mange af dem af fyre på det 1 1/2 år jeg har været single

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.